ضرر مالی تعطیلی 5 لیگ معتبر فوتبال جهان

به گزارش گیگابلاگ، نیمه تمام ماندن رقابت های 5 لیگ معتبر فوتبال جهان عواقب مالی هنگفتی به همراه دارد.

ضرر مالی تعطیلی 5 لیگ معتبر فوتبال جهان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بحران ایجاد شده توسط ویروس کرونا باعث شده تا رقابت های فوتبال در پنج لیگ معتبر جهان به حالت تعلیق دربیاید و با قطعیت نمی توان بیان نمود که این رقابت ها از چه زمانی ازسرگرفته می شود.

در این میان تنها رقابت های لیگ یک فرانسه است که برخی منابع خبری اعلام کرده اند این مسابقات تعطیل خواهد شد و حتی تکلیف قهرمان این رقابت ها هم معین شده است. البته هنوز فدراسیون فوتبال فرانسه رسماً این خبر را تأیید نکرده اما به نظر می رسد تکلیف لاشامپیونه روشن شده و رقابت های این فصل با قهرمانی پاری سن ژرمن به خاتمه رسیده است.

در آلمان قرار شده تا ظرف دو هفته آینده مسابقات شروع شود اما هنوز تردیدهایی وجود دارد و ممکن است در تاریخ معین شده که 20 اردیبهشت است شاهد شروع رقابت های بوندسلیگا نباشیم چرا که وزارت بهداشت این کشور اعلام کرده تا روز شروع مسابقات تمامی موارد با دقت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت رعایت تمامی نکات بهداشتی مجوز داده خواهد شد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با وجود هشدارهای مقامات بهداشتی این کشور پیروز شده تا رضایت برای شروع تمرینات را کسب کند و عزم جدی برای برگزاری مسابقات وجود دارد. البته هنوز زمانی برای ازسرگیری رقابت های سری A معین نشده است.

مسئولان برگزارکننده لالیگا هم در تلاش هستند تا شرایط را مساعد کنند تا اجازه برگزاری تمرینات گروهی از سوی مسئولان بهداشت اسپانیا داده شود. برنامه 4 هفته ای معین شده که در صورت اجرای دقیق آن احتمال دارد مسابقات از 16 خرداد شروع شود.

تنها در انگلیس است که با وجود دادن فرصت 4 هفته ای اتحادیه فوتبال اروپا به مسئولان برگزارکننده رقابت های لیگ برتر جزیره، هنوز زمانی برای شروع تمرینات و ازسرگیری مسابقات اعلام نشده است.

در صورتی که رقابت های این فصل فوتبال در هیچ کدام از 5 لیگ معتبر فوتبال جهان به خاتمه نرسد، رقابت های لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، سری A ایتالیا، بوندسلیگا آلمان و لاشامپیونه فرانسه به ترتیب 860، 550، 400، 350 و 150 میلیون یورو ضرر خواهند کرد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3840

به "ضرر مالی تعطیلی 5 لیگ معتبر فوتبال جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر مالی تعطیلی 5 لیگ معتبر فوتبال جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید