بلاتکلیفی سوپرلیگ کاراته هفت ماهه شد، خرمی: بزودی برنامه می دهیم

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهمن ماه گذشته بود که کاراته کاها بعد از یک سال دوری به علت شرایط حاد کرونا به تاتامی بازگشتند، مسابقاتی که در بخش سوپر لیگ با هشت تیم برگزار و در نهایت دور رفت آن با صدرنشینی تیم های دانشگاه آزاد و پس ناجا در گروه های یک و دو به خاتمه رسید.

بلاتکلیفی سوپرلیگ کاراته هفت ماهه شد، خرمی: بزودی برنامه می دهیم

پس از آن قرار شد مسابقات دور برگشت و پایانی به میزبانی مشهد و در فروردین ماه برگزار و تکلیف تیم های برتر معین گردد که حاد شدن شرایط کرونا بعد از تعطیلات نوروز مسابقات را به تأخیر انداخت. تأخیری که هنوز ادامه دارد و معین نیست چه زمانی قرار است از بلاتکلیفی خارج گردد.

سعید خرمی سرپرست سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در این رابطه به خبرنگاران گفت: این طور نبوده که بیکار نشسته باشیم. شرایط را به خوبی درک می کنیم. چندین بار برای برگزاری لیگ تاریخ انتخاب نموده و درخواست اخذ مجوز کردیم که متأسفانه شرایط حاد کرونا و محدودیت های تردد باعث صادر نشدن این مجوز شد.

وی ادامه داد: اکنون هم با برنامه های فشرده تیم های برای در بحث مسابقات انتخابی روبرو هستیم و به امید خدا بعد از معین شدن ترکیب تیم های ملی و پس از هماهنگی با کادر فنی برنامه مسابقات پایانی سوپر لیگ را اعلام خواهیم کرد. در واقع کوشش داریم تا قبل از اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی دنیا پرونده لیگ 99 را ببندیم و برای لیگ 1400 برنامه ریزی کنیم.

خرمی در مورد نحوه برگزاری مسابقات جوانان و امید هم گفت: این رقابتها هم انتخابی تیم ملی است و شیوه برگزاری آن با مسابقات بزرگسالان تفاوتی ندارد. یعنی به استان ها زمان دادیم تا طبق سهمیه هایی اعلامی نفرات خود را برای حضور در این مسابقات اعلام نمایند.

تأخیر در برگزاری سوپر لیگ، مشکلاتی را برای تیم های حاضر در این رقابتها در بخش اقتصادی و تأمین هزینه ها ایجاد نموده و از سوی دیگر برگزاری این رقابتها قبل از رقابتهای دنیای می تواند برای مسابقات دبی یک ملاقات تدارکاتی محسوب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10615

به "بلاتکلیفی سوپرلیگ کاراته هفت ماهه شد، خرمی: بزودی برنامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی سوپرلیگ کاراته هفت ماهه شد، خرمی: بزودی برنامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید