بیانیه ارتش سوریه درباره تعلیق یک ماهه خدمت سربازی به دلیل شیوع کرونا

به گزارش گیگابلاگ، فرماندهی ارتش سوریه که روز گذشته خدمت سربازی در این کشور را به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآورده است امروز شنبه با صدور بیانیه ای از اقدامات پیشگیرانه علیه ویروس کرونا خبر داد.

بیانیه ارتش سوریه درباره تعلیق یک ماهه خدمت سربازی به دلیل شیوع کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه جمعه (دیروز) با اشاره به همه گیری و شیوع ویروس کرونا در جهان گفت، در اقدامی پیشگیرانه از خدمت سربازی در سوریه تا 22 آوریل 2020 (سوم اردیبهشت) به تعلیق در آمده است.

فرماندهی ارتش سوریه گفت، به دلیل شرایط بهداشتی کنونی در جهان تمام اقدامات قانونی مربوط به دعوت از مشمولان سربازی یا پیگیری آنها به صورت موقت متوقف خواهد شد.

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز (شنبه) نیز با صدور بیانیه ای بر عمل به وظایف ملی برای حفاظت از کشور و فرزندان آنها از خطرات، تهدیدات مستقیم و تضمین سلامت تمام رزمندگان تأکید و گفت، اقدامات پیشگیرانه ای برای ممانعت از شیوع بیماری کرونا در پیش گرفته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سوریه سانا، در این بیانیه آمده، تراکت های آموزشی و توجیهی شامل راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا در میان نظامیان ارتش و محل اقامت آنها پخش شده و از جمله مهم ترین اقدامات در این باره جلوگیری از تجمع آنها در یک مکان تا حد امکان است. همچنین به آنها دستور داده شده از ماسک و دستکش استفاده و فعالیت های ورزشی نظامی را متوقف کنند.

در انتها بیانیه فرماندهی ارتش سوریه تصریح شده، علاوه بر اقدامات مذکور آمادگی در بیمارستان های نظامی بالاتر برده شده تا در صورت ضرورت به کار گرفته شوند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3054

به "بیانیه ارتش سوریه درباره تعلیق یک ماهه خدمت سربازی به دلیل شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه ارتش سوریه درباره تعلیق یک ماهه خدمت سربازی به دلیل شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید