تاریخ رونمایی و مشخصات گلکسی S23 FE لو رفت

به گزارش گیگابلاگ، در ماه های گذشته گزارش های متعددی در خصوص گوشی گلکسی S23 FE منتشر شده است. ولی به نظر می رسد بعد از مدت ها انتظار، قرار است به زودی این گوشی رسما رونمایی گردد. یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که سامسونگ میخواهد در ماه سپتامبر از این گوشی رونمایی کند و این یعنی به احتمال زیاد طی یک ماه آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

تاریخ رونمایی و مشخصات گلکسی S23 FE لو رفت

مشخصات این گوشی قبلا فاش شده ولی حالا بار دیگر در این گزارش تازه به این مشخصات اشاره شده است. گلکسی S23 FE در بیشتر بازارهای دنیا با چیپست اگزینوس 2200 به دست کاربران می رسد ولی کاربران آمریکایی این گوشی را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت می نمایند. در پنل جلویی آن نمایشگر 6.4 اینچی FHD+ با رفرش ریت 120 هرتزی واقع شده است. در پنل پشتی هم دوربین سه گانه تعبیه شده که از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای ثبت عکس های سلفی هم باید از دوربین 10 مگاپیکسلی بهره ببرید.

انرژی این گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید. گلکسی S23 FE با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد و مانند بیشتر گوشی های سامسونگ، 4 نسخه بعدی اندروید را هم دریافت خواهد نمود. بدون شک این گوشی مقرون به صرفه ترین عضو خانواده S23 خواهد بود ولی هنوز در خصوص قیمت این گوشی نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 21688

به "تاریخ رونمایی و مشخصات گلکسی S23 FE لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی و مشخصات گلکسی S23 FE لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید