ترامپ باز هم رسانه ها را متهم کرد

به گزارش گیگابلاگ، دونالد ترامپ امروز (آدینه) بار دیگر رسانه ها را به هدف قرار دادن عمدی وی به وسیله سانسور پیامهای حقیقی اش متهم کرد و خواهان حذف بخش 230 قانون ارتباطات آمریکا شد که شامل مصونیت برای وبسایت هایی است که محتوای مربوط به شخص ثالث را منتشر می نمایند.

ترامپ باز هم رسانه ها را متهم کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: من یک نشست خبری بسیار طولانی پس از تبریک عید شکرگزاری برای ارتش داشتم و یک بار دیگر فهمیدم که رسانه اخبار جعلی پیغام واقعی چنین کنفرانس خبری را پنهان نموده است. نکته اصلی این بود که در انتخابات 2020 تقلب انجام شده و من پیروز شدم!

وی همچنین یکبار دیگر مدعی شد که در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر تقلب شده است.

این اظهارات درست چند ساعت پس از آن ایراد شد که ترامپ گفت اگر کالج الکترال پیروزی جو بایدن را تایید کند، از کاخ سفید خارج می گردد.

ترامپ همچنین توئیتر را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که این رسانه اجتماعی ترندهای غلط درست می نماید و علیه محافظه کارها تبعیض قایل می گردد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین توئیت کرد: برای اهداف امنیت ملی بخش 230 قانون ارتباطات بایستی به سرعت حذف گردد.

بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا پیروز شد اما ترامپ در ابتدای امر به اداره خدمات عمومی دستور داده بود تا از فرایند رسمی انتقال به بایدن امتناع کند در عین اینکه شکست در انتخابات را هم نمی پذیرد.ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7078

به "ترامپ باز هم رسانه ها را متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ باز هم رسانه ها را متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید