تردد روان در محورهای مواصلاتی استان تهران ، همه محورها باز است

به گزارش گیگابلاگ، معاون راهداری استان تهران از بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی کوهستانی استان تهران اطلاع داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه تا این لحظه همه محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

تردد روان در محورهای مواصلاتی استان تهران ، همه محورها باز است

به گزارش خبرنگاران عادل مصدقی در مصاحبه با خبرنگار مهر، از کوشش راهداران استان تهران جهت باز نگه داشتن راه ها اطلاع داد و گفت: با توجه به فعال شدن سامانه های بارشی برف و باران از عصر روز گذشته (یکشنبه 3 فروردین) تا صبح امروز (دوشنبه 4 فروردین) شاهد بارش برف و کولاک در محورهای هراز و فیروزکوه و کوهستان های استان تهران بودیم.

مصدقی اضافه کرد: برابر تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده از قبل و آماده باش همه عوامل راهداری، با استقرار در محل قرارگاه مرکزی مدیریت بحران اداره کل و رصد لحظه ای شرایط جاده ها و شرایط جوی به وسیله دوربین های نظارت تصویری و تماس های مستمر با رؤسای شهرستان ها علی الخصوص حوزه شهرستان های فیروزکوه، دماوند، پردیس و رودهن که دارای بارش سنگین برف همراه با کولاک و بوران و باد و سرمای شدید در محور هراز و محور دماوند، فیروزکوه، گردنه گدوگ بوده اند اقدامات پیشگیرانه لازم را اتخاذ شد.

معاون راهداری استان تهران گفت: در جاده امام رضا (ع) محدوده قیامدشت هم از ساعت 3 بامداد شاهد وقوع سیلاب و آب گرفتگی محور بودیم.

وی عنوان داشت: با عنایت به وقوع پدیده های جوی مذکور عوامل راهداری استان تهران با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد احتیاج و با کوشش های بی وقفه و مستمر در جهت باز نگهداشتن جاده ها و برقراری ترافیک اقدامات به موقع را به عمل آوردند و در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان تهران باز است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3089

به "تردد روان در محورهای مواصلاتی استان تهران ، همه محورها باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد روان در محورهای مواصلاتی استان تهران ، همه محورها باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید