ترندهای پاییزی در دکوراسیون خانه

به گزارش گیگابلاگ، استفاده از اقلام دکوری و اکسسوری های برنزی از ترندهای پاییز 2019 است.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون خانه

سردتر شدن هوا در فصل پاییز بهانه ای مناسب برای برگزاری مهمانی در داخل خانه است. وسایل مورد احتیاج برای میزبانی در این فصل شامل ظروف شیشه ای رنگی، ظروف و گلدان های سنگی با دیزاین از طریق برگ ها و المان های پاییزی و بسیار ساده است، پس احتیاج نیست که در این فصل به دنبال راهکارهای سخت باشید. فقط از آنچه یادآور پاییز است، غافل نشوید. توجه به جزئیات و استفاده از متریال برنز در اقلام دکوری، اکسسوری ها و یا مبلمان ترندهای پاییز سال جاری است.

نگاه مینیمالیستی را رها کنید و به استفاده از لایه های پویا شامل بافت ها، رنگ ها و طرح ها به دکور کردن همه قسمت های خانه بپردازید. البته از قلم نیاندازید هنگام ترکیب لایه ها در دکوراسیون منزل، به رنگ ها، عملکرد و ایجاد راحتی و ایجاد یک فضای منسجم توجه کنید و این موضوع را از قلم نیاندازید که نباید فضا شلوغ و افراطی به نظر برسد و تعادل و آرامش را حفظ کنید.

بالش هایی با چاپ، رنگ و شکل های مختلف به مبلمان خود اضافه کنید، یا از آویختن اقلام دکوری و آثار هنری بر دیوار غافل نشوید.

طیف رنگ نارنجی و خردلی و رنگ های پاییزی را در دکوراسیون از قلم نیاندازید و آنها را با رنگ های مناسب تلفیق کنید. رنگ های بیرون و درون منزل را به هم پیوند دهید و از این طریق پاییز را به فضای داخلی آورید.

پارچه های پشمی و مخملی در بالشتک ها و مبلمان می تواند تمی گرم تر و ظاهری زیبا به خانه بدهد. بافت های مویر، نمد و کوسن ها و لوازم جانبی مخملی، زیبایی و راحتی بیشتری به خانه می بخشد.

از ترندهای خلاقانه در دکوراسیون پاییزی سال جاری استفاده از وسایل هوشمند در خانه، برای ایجاد یک فضای زندگی یکنواخت و کارآمد است. فضای داخلی خانه با هر سبکی می تواند با اجزای ارگانیک مانند یک سبد با فیبر طبیعی بافته شده یا بالشتک هایی با طرح چاپی برگ و یا طرح برگ روی کاغذ دیواری تزئین گردد و احساس کامل تری از پاییز را القا کند.

منبع: Style at home

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 970

به "ترندهای پاییزی در دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترندهای پاییزی در دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید