کوشش چهار تیم برای رسیدن به لیگ والیبال، حضور 8 تیم در قرعه کشی

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران، امروز چهارشنبه از ساعت 14 و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها شروع می گردد.

کوشش چهار تیم برای رسیدن به لیگ والیبال، حضور 8 تیم در قرعه کشی

تیم های پیکان، راه یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و فولاد سپاهان، هشت تیمی هستند که با تسویه حساب، حضورشان در مراسم امروز قطعی است. تیم های کاله، اردکان، شهروند اراک و پیغام مشهد نیز در کوشش هستند تا خود را به مراسم قرعه کشی برسانند.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ والیبال در تبادل نظر با خبرنگاران درباره مراسم قرعه کشی امروز گفت: نماینده اردکان قرار بود روز سه شنبه به فدراسیون مراجعه و کارهای تسویه را انجام دهد که این اتفاق رخ نداد. نماینده کاله نیز قرار است تا قبل از مراسم قرعه کشی کارها را انجام دهد. دو تیم اراک و پیغام نیز روز گذشته تا ساعت 19 در فدراسیون برای انجام کارهای تسویه حساب حضور داشتند اگر انجام داده باشند به قرعه کشی خواهند رسید.

وی در پاسح به این سوال که امکان اضافه شدن تیم ها پس از مراسم قرعه کشی وجود دارد یا خیر؟ گفت: خیر، فرصتی باقی نمانده است و مسابقات از 8 آبان شروع می گردد. نمی توان برنامه مسابقات و قرعه کشی را تغییر داد.

رقابت های لیگ برتر والیبال از هشتم آبان شروع می گردد و با توجه به هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی، 24 آذر انتها نیم فصل اول این رقابت ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 763

به "کوشش چهار تیم برای رسیدن به لیگ والیبال، حضور 8 تیم در قرعه کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش چهار تیم برای رسیدن به لیگ والیبال، حضور 8 تیم در قرعه کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید