توزیع 2000بروشور اطلاع رسانی در شهر خورموج

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران: شهردارخورموج گفت: بیش از دوهزار بروشور راهنمای مسافران ومعرفی مناطق گردشگری و رفاهی شهرستان دشتی از طریق شهرداری چاپ شده و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

توزیع 2000بروشور اطلاع رسانی در شهر خورموج

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر،احمد شیخیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خورموج دارای زیرساخت های مهم گردشگری است اظهار کرد: شهر خورموج به سبب قرار دریافت در جهت تردد مسافران به منطقه پارس جنوبی شاهد حضور گردشگران متعددی است که اقامت گاه خود را شهرستان دشتی انتخاب می نمایند.

وی با اشاره به ایجاد اقامت گاه گردشگری گفت: در میدان های ورودی خالو حسین و منطقه گردشگری بنگه بیش از80 تخته چادر و کانکس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

شهردار خورموج از تجهیز 11 مدرسه در خورموج خبرداد و گفت: 11 مدرسه به 45 کلاس درس نیز از طریق آموزش وپرورش برای اسکان مسافران تجهیزشده است که مورد استقبال مسافران قرارگرفته است.

شیخیانی با بیان اینکه امکانات لازم برای مسافران نوروزی در دشتی فراهم شده گفت: سال جاری سفره بزرگ هفت سین ونورپردازی بسیارخوبی درمیدان خالوحسین دشتی میدان ورودی شهرازسمت شمال به شهرخورموج واماکن تفریحی وگردشگری خورموج صورت گرفته که مورد استقبال مسافران قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه 2 هزار بروشور اطلاع رسانی و هدایت گردشگران توزیع شده اظهار کرد: یکی دیگر ازفعالیت های فرهنگی برگزاری نمایشگاه صنایع دستی شهرستان دشتی در قلعه موزه محمد خان دشتی است که تولیدات فرش دست بافت، گلیم وگبه، معرق کاری، گلدوزی وتولیدات این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1949

به "توزیع 2000بروشور اطلاع رسانی در شهر خورموج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 2000بروشور اطلاع رسانی در شهر خورموج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید