توضیحات جواد حسینی درباره آموزش های خودمراقبتی دانش آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی در تماسی تلفنی با برنامه دوربین امید به تشریح آموزش های خودمراقبتی مقابل کرونا برای دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخت.

توضیحات جواد حسینی درباره آموزش های خودمراقبتی دانش آموزان با نیازهای ویژه

سید جواد حسینی شامگاه یک شنبه 9 آبان ماه 99 در گفت وگو با این برنامه تلویزیونی درباره آموزش های خودمراقبتی در ایام کرونا گفت: یکی از اهداف ما در آموزش وپرورش توانمندسازی دانش آموزان برای مواجهه با موقعیت های مختلف است که در سازمان آموزش و پرورش استثنایی این آموزش ها برای دانش آموزان بانیازهای ویژه ارائه می شود. ما در سازمان ستادی به همین منظور تشکیل دادیم که فعالیت های مختلفی برای آن تعریف شده است. از جمله اینکه مدیران مدارس درباره خودمراقبی مقابل کرونا آموزش های لازم را می بینند تا برای خودشان و دانش آموزان بانیازهای ویژه به کار ببندند.

وی اضافه نمود: محتوای ویژه خودمراقبتی را در شبکه شاد برای همه دانش آموزان استثنایی بارگذاری کردیم. راهنمای استفاده از کتاب های بریل در ایام کرونا برای پیشگری از گسترش آلودگی نیز از جمله این آموزش هاست.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به تهیه و توزیع بروشورها حاوی نکات بهداشتی اشاره کرد و گفت: این توصیه ها برای مواظبت از خود در مقابل دیگران در بروشورها درج شده است. همچنین مشاوران و مربیان ورزش در امر تامین سلامت روان دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار معلمان سایر دروش در شبکه شاد فعالیت می کنند.

حسینی اضافه نمود: تهیه و ترجمه کتابچه مراقبت از خود ویژه دانش آموزان بانیازهای ویژه را تهیه و به مدارس ارسال کردیم. همچنین یک کلیپ آموزشی ویژه کارکنان بیمارستان ها برای تعامل با این دانش آموزان تولید و بارگذاری کرده ایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7075

به "توضیحات جواد حسینی درباره آموزش های خودمراقبتی دانش آموزان با نیازهای ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات جواد حسینی درباره آموزش های خودمراقبتی دانش آموزان با نیازهای ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید