تکلیف شاه ماهی بازار جابجایی سال جاری معین شد ، جدایی قطعی در تابستان

به گزارش گیگابلاگ، ستاره لیگ برتر مایل است فصل آینده در تاتنهام مانده و قراردادش را با این باشگاه به سرانجام برساند.

تکلیف شاه ماهی بازار جابجایی سال جاری معین شد ، جدایی قطعی در تابستان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، نتایج تاتنهام در این فصل باعث شده آنها شانس چندانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشند و این یعنی خالی بودن جای ستاره های این تیم در مهم ترین تورنمنت باشگاهی. به همین علت دوباره اخبار و شایعاتی در خصوص احتمال جدایی بازیکنان بزرگ تاتنهام در فصل تابستان پیش رو مطرح شده و مطابق انتظار نام هری کین در این مورد در صدر اخبار قرار گرفته است.

قرارداد فعلی هری کین، ستاره انگلیسی و گلزن اسپرز در تابستان سال 2024 به اتمام می رسد و در حقیقت فقط یک سال از توافق او با تاتنهام آن به جای مانده است. با توجه به ابراز علاقه شدید باشگاه هایی مانند منچسترسیتی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ، در هفته های اخیر اخبار و شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی ستاره انگلیسی در سرانجام فصل و انتقال این بازیکن به یک باشگاه بزرگ و متمول در فصل بعد شنیده است.

اما نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد هری کین آماده است در فصل آخر قرارداد خود با اسپرز نیز پایبند بوده و در تابستان سال 2024 و به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک کند.

هری کین در حال حاضر رقم 200 هزار پوند در هفته از تاتنهام دریافت می نماید و باشگاه منچستریونایتد میخواهد 100 هزار پوند به این رقم اضافه کند. بعلاوه اگر هری کین یک سال دیگر صبر نموده و به صورت بازیکن آزاد راهی تیم جدیدش گردد، پاداش بزرگی برای امضای قرارداد دریافت خواهد نمود و بدین ترتیب از نظر مالی به شدت سود می نماید. به جز شیاطین سرخ، بایرن مونیخ و منچسترسیتی نیز علاقه زیادی به جذب هری کین دارند و به نظر همه مشتریان او باید حداقل یک فصل دیگر صبر نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 20049

به "تکلیف شاه ماهی بازار جابجایی سال جاری معین شد ، جدایی قطعی در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف شاه ماهی بازار جابجایی سال جاری معین شد ، جدایی قطعی در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید