چه کسی بابت جدایی مسی از بارسا شگفت زده نشد؟

به گزارش گیگابلاگ، جاشوا کیمیچ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ در خصوص جدایی لیونل مسی از بارسلونا صحبت نموده است.

چه کسی بابت جدایی مسی از بارسا شگفت زده نشد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارین مونیخ فردا شب در شرایطی یک سال بعد از فزونی تاریخی 2-8 مقابل بارسلونا برابر این تیم به میدان می رود که لیونل مسی دیگر در ترکیب بلوگرانا حضور ندارد. جاشوا کیمیچ به مقایسه این پیروزی عظیم و فزونی آلمان مقابل برزیل در جام دنیای 2014 پرداخته و البته مدعی شد در این دو تیم همواره توقع قهرمانی و پیروزیت وجود دارد.

جاشوا کیمیچ گفت: فزونی 1-7 در جام دنیای مقابل برزیل برای کل کشور روز شگفت انگیزی نبود، اما پیروزی با هشت گل مقابل بارسلونا هم نه فقط بابت نتیجه، بلکه در کل اتفاق خاصی بود. در آلمان یا بایرن را دوست دارید یا از این تیم متنفر هستید. اما آن روز اتفاق عجیب و غیرمنتظره ای رخ داد و فکر می کنم همه می خواستند ما در آلمان و اروپا پیروز شویم.

من عاشق احساس قهرمانی هستم. شما همواره باید در بایرن و تیم ملی آلمان برنده شوید، اما توقعی که من از خودم دارم همواره بیشتر است. در واقع همواره فشاری که من به خودم تحمیل می کنم بیشتر از اتفاقات بیرونی است.

جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ چه کسی شگفت زده نشد؟ حالا پاری سن ژرمن بازیکنان فوق العاده ای دارد و تماشای نحوه عملکرد آنها جالب خواهد بود.

ناراحتی مارک آندره تراشتگن از نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان؟ من می توانم احساس او را درک کنم و همه جاه طلبی های خود را دارند. تراشتگن دروازه بان شگفت انگیزی است و من نمی دانم که او چند بار در بارسا و در لیگ قهرمانان اروپا برنده شده است. مشکل این است که ما مانوئل نویر، برترین دروازه بان دنیا را در ترکیب آلمان در اختیار داریم و تنها یک دروازه بان می تواند در میدان حاضر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10675

به "چه کسی بابت جدایی مسی از بارسا شگفت زده نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی بابت جدایی مسی از بارسا شگفت زده نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید