حریف آسیایی استقلال خریدهای عظیم را شروع کرد

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - مطرح ترین تیم باشگاهی عربستان میخواهد برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با خریدهایی جدید مقابل استقلال ایران قرار بگیرد.

حریف آسیایی استقلال خریدهای عظیم را شروع کرد

الهلال عربستان که با خوش شانسی توانست جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد، در حالی برای ملاقات با استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت های ACL آماده خواهد شد که گویا تغییراتی عظیم برای این تیم در راه است.

رسانه های عربستانی طی ساعات گذشته خبر دادند که ژوزه موراریس سرمربی پرتغالی فصل گذشته تیم جونبوک موتورز کره جنوبی به زودی قرارداد خود را با این باشگاه به امضا خواهد رسید و جای سرمربی برزیلی این تیم خواهد نشست.

اما اوج پول خرج کردن تیم عربستانی در بین بازیکنان این تیم است، جایی که قرارداد گومیس مهاجم فرانسوی این تیم به انتها رسیده و بنابر ادعای عربستانی ها، باشگاه الهلال علاقه ای به ادامه همکاری با اندریا کاریو هافبک پرویی ندارد و این بازیکن به رغم داشتن قرارداد، در لیست فروش قرار خواهد گرفت.

بنابر گزارش های منتشر شده در رسانه های عربستانی، الهلال در کوشش است تا بتواند شرایط را برای خرید موسی مارگا مهاجم تیم ملی فوتبال اقتصادی و باشگاه پورتو را به خوبی پیش ببرد و این بازیکن را در ترکیب خود داشته باشد. همچنین ژاپن پیر ان سامه مهاجم تیم ملی فوتبال کامرون و باشگاه یانگ بویز سوئیس دیگر گزینه این تیم برای خرید تابستانی است که البته در اولویت دوم برای خرید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9488

به "حریف آسیایی استقلال خریدهای عظیم را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف آسیایی استقلال خریدهای عظیم را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید