حمودی: به خاطر فوتبال مراقب خیلی چیزها در زندگی ام بودم، از نظر بدنی جزو 3 یا 4 بازیکن اول پیکان هستم

به گزارش گیگابلاگ، علی حمودی، مدافع تیم فوتبال پیکان معتقد است که بازیکنان برای افزایش سال های دوران بازیگری خود، باید یک زندگی حرفه ای را در پیش بگیرند.

حمودی: به خاطر فوتبال مراقب خیلی چیزها در زندگی ام بودم، از نظر بدنی جزو 3 یا 4 بازیکن اول پیکان هستم

علی حمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره روند آماده سازی تیم فوتبال پیکان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما در موقعیتی هستیم که بازی های محبت آمیز را انجام می دهیم. تعویق مسابقات لیگ برتر، این فرصت را به ما داد که بیشتر تمرین کنیم و بازی های محبت آمیز هم یاری می نماید تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شویم. البته بازی های رسمی هم شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم لیگ برتر هرچه زودتر آغاز گردد.

وی که در فصل جدید بازوبند کاپیتانی پیکان را هم بر بازو خواهد بست، در خصوص کیفیت فنی پیکان نسبت به فصل گذشته توضیح داد: ما سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم، اما متأسفانه بعضی اتفاقات باعث شد که شرایط خوب ابتدای فصل را از دست بدهیم. فرکی سال جاری از ابتدای فصل راهنمایی تیم را بر عهده دارد. فکر می کنم تیم خوبی بسته شده است و نسبت به فصل گذشته تیم قوی تری خواهیم داشت.

مدافع تیم پیکان راجع به شرایط خودش در سن 33 سالگی گفت: طبیعتاً وقتی سن بازیکن بالا می رود، شرایط سخت تر خواهد شد، اما خدا را شکر شرایط من خوب است. قبلاً به بازیکنان GPS می دادند، اما الان دستگاهی وجود دارد که ما به آن بلت می گوییم و این دستگاه خیلی چیزها را نشان می دهد. خوشبختانه طبق آمار از نظر بدنی جزو سه چهار بازیکن اول پیکان هستم و همواره کوشش می کنم بهترین شرایط را داشته باشم. فوتبال شغل من است و در این سال ها سعی کردم به خاطر فوتبال، مراقب خیلی چیزها در زندگی ام باشم. بازیکنان برای افزایش سال های دوران بازیگری خود باید یک زندگی حرفه ای را در پیش بگیرند.

حمودی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم ها در فصل جدید لیگ برتر مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شوند، به خبرنگاران گفت: فعلاً که نمی توان پیش بینی کرد. استقلال و پرسپولیس که با تغییر سرمربی روبرو شده اند و باید دید چه شرایطی خواهند داشت. آنها همواره به دنبال قهرمانی هستند. در این بین باید از تراکتورسازی و سپاهان هم نام برد. ما هم تیم خوبی داریم و برای تیم های لیگ رجحان حریف سرسختی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 97

به "حمودی: به خاطر فوتبال مراقب خیلی چیزها در زندگی ام بودم، از نظر بدنی جزو 3 یا 4 بازیکن اول پیکان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمودی: به خاطر فوتبال مراقب خیلی چیزها در زندگی ام بودم، از نظر بدنی جزو 3 یا 4 بازیکن اول پیکان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید