بیرانوند: نمی خواهیم در آزادی بازی کنیم و سوپرکاپمان را می خواهیم

به گزارش گیگابلاگ، گلر تیم پرسپولیس گفت: اگر به بهانه سکوها مانع ورود تماشاگران شوند تا هفته هشتم-نهم بازی ها بدون طرفداران برگزار می گردد، از آقای درویش خواهش می کنم که هوادارن در کنار ما باشند حتی اگر میزبانیمان در آزادی نباشد.

بیرانوند: نمی خواهیم در آزادی بازی کنیم و سوپرکاپمان را می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی، امروز (چهارشنبه 18 مرداد) در اولین روز بازی های فصل نو لیگ برتر ساعت 19:30 در مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که با تک گل علی نعمتی در اولین روز از رقابت ها به پیروزی 1-0 دست یافت.

این بازی به دلیل شرایط نامناسب ورزشگاه آزادی نتوانست میزبان حضور طرفداران باشد و در غیاب تماشاچیان برگزار گردید.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فدراسیون یک هفته بازی را عقب انداخت و در این یک هفته ورزشگاه آزادی را خراب کردند، در این هفت روز که بازی ها را با تاخیر برگزار کردند هیچ چیزی را در ورزشگاه درست نکردند.

اگر به بهانه سکو ها مانع ورود تماشاگران شوند تا هفته هشتم-نهم بازی ها بدون طرفداران برگزار می گردد، از آقای درویش خواهش می کنم که هوادارن در کنار ما باشند حتی اگر میزبانیمان در آزادی نباشد.

گلر شماره یک تیم ملی ادامه داد: این بازی هیچ فرقی با بازی محبت آمیز با پیکان و شمس آذر نداشت، آقای تاج چگونه به خودش اجازه می دهد که اولین بازی قهرمان 3 گانه ایران در اولین روز لیگ، بدون حضور تماشاگران برگزار گردد، باید از برترین پیشکسوتان و فوتبالیست ها برای آغاز لیگ دعوت گردد.

وی در آخر اعلام کرد: چرا سوپرکاپمان را نمی دهید؟

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 21505

به "بیرانوند: نمی خواهیم در آزادی بازی کنیم و سوپرکاپمان را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: نمی خواهیم در آزادی بازی کنیم و سوپرکاپمان را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید