خبرنگاران تردد خودروهای درون شهری قزوین 30 درصد کاهش یافت

به گزارش گیگابلاگ، قزوین - خبرنگاران - سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش 30 درصدی تردد خودروهای درون شهری قزوین در هفته دوم فرودین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

خبرنگاران تردد خودروهای درون شهری قزوین 30 درصد کاهش یافت

شیما زرآبادی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تاکید بر حذف ترددهای غیر ضروری، بیان نمود: در هفته اول فروردین امسال فقط 17 درصد کاهش تردد داشتیم اما در هفته دوم با رعایت شهروندان فهیم قزوینی شاهد کاهش تقریبا دوبرابری تردد خودروها هستیم.

این مسوول با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا در استان، گفت: طی امروز و فردا با توجه به در پیش بودن آیین 13 بدر از شهروندان درخواست می شود با حذف ترددهای غیر ضروری و ماندن در خانه به سلامت خانواده خود و جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به راه اندازی پویش در خانه بمانیم، اضافه نمود: این کمپین که از سوی اقشار مختلف جامعه در سطح کشور و استان راه اندازی شده است نقش موثری در کاهش تردد خودروها و شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس دارد و امیدواریم تمامی همشهری های عزیز با پیوستن به این پویش، کمک کار دستگاه های اجرایی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا باشند.

تا به امروز 933 نفر در قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده، 612 نفر بهبود یافته و متاسفانه 131 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3252

به "خبرنگاران تردد خودروهای درون شهری قزوین 30 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد خودروهای درون شهری قزوین 30 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید