خبرنگاران سانحه رانندگی در گناباد و راه اندازی یک اداره در ششتمد خراسان رضوی

به گزارش گیگابلاگ، مشهد- خبرنگاران- کشته شدن یک نفر بر اثر سانحه رانندگی در گناباد و راه اندازی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در ششتمد از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه در استان خراسان رضوی است.

خبرنگاران سانحه رانندگی در گناباد و راه اندازی یک اداره در ششتمد خراسان رضوی

گناباد- رییس پلیس راه گناباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با تریلی در این شهرستان یک نفر جان خود را از دست داد.

سرهنگ دوم محسن نصرتی طی گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در پی این سانحه که در کیلومتر 18 جاده گناباد به بجستان روی داد، راننده خودرو سواری پراید در دم جان باخت.

وی علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودرو پراید و نداشتن دید کافی در هوای مه آلود و سبقت غیر مجاز این خودرو بیان کرد.

رییس پلیس راه گناباد از رانندگان و شهروندان خواست علاوه بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و نکات ایمنی و هشدارهای هدایت و رانندگی در شرایط برف و بارندگی و مه آلودگی با احتیاط کافی رانندگی نمایند و با پرهیز از اقدامات مخاطره آمیز جان خود و خانواده خود را به خطر نیندازند.

مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد با هزار و 450 کیلومتر راه اصلی و فرعی در 287 کیلومتری مشهد واقع است.

ششتمد- فعالیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تازه تاسیس ششتمد در غرب خراسان رضوی به عنوان سومین نهاد پس از استقرار فرمانداری و نیروی انتظامی شروع شد.

سرپرست فرمانداری ششتمد روز دوشنبه در مراسم گشایش این اداره به خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به ظرفیت مراتع، جنگل ها، کوه ها و معادن منطقه استقرار این اداره یکی از اولویت ها در این شهرستان تازه تاسیس بود.

محمد کلاته اضافه نمود: با استقرار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ششتمد علاوه بر استفاده بهینه از عرصه های منابع طبیعی، زمینه حفاظت و ساماندهی این عرصه ها بیش از گذشته فراهم می گردد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت طرح های آبخوانداری و آبخیزداری در مقابله با کم آبی در این منطقه ادامه داد: طی سالجاری از محل اعتبارات صندوق توسعه 2 بند خاکی و سرریز آن در روستاهای کیذغان و سررود و تکمیل سرریز بندهای خاکی روستاهای سبه و قاسمی شهرستان ششتمد اجرا شده است.

با بهره برداری از ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ششتمد، زهرا ابارشی به عنوان اولین مسوول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ششتمد معرفی گردید.

مرکز شهرستان تازه تاسیس سه هزار و 786 کیلومترمربعی ششتمد با جمعیت 24 هزار نفر در 30 کیلومتری جنوب سبزوار واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6992

به "خبرنگاران سانحه رانندگی در گناباد و راه اندازی یک اداره در ششتمد خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سانحه رانندگی در گناباد و راه اندازی یک اداره در ششتمد خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید