خبرنگاران محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعتگران وجود ندارد

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعتگران در صورتی که در کشور قابلیت فراوری نداشته باشد، وجود ندارد.

خبرنگاران محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعتگران وجود ندارد

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با سندیکای فراوری کنندگان کاغذ و مقوا، مدیریت واردات را یکی از مهمترین برنامه های وزارت صنعت در امسال مطرح کرد.

وی گفت: واردات محصولات مشابه داخلی در صورت فراوری در کشور به میزان احتیاج مصرف داخلی با محدودیت هایی روبه رو است، به طوری که در سال گذشته واردات بیش از یک هزار و 500 ردیف تعرفه ممنوع اعلام شده بود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت درخصوص تخصیص ارز مورد احتیاج برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعت کاغذ و مقوا، اظهار داشت: پیگیر تسریع در تخصیص ارز به صنعتگران هستیم و امیدواریم بانک مرکزی در اسرع وقت نسبت به افزایش تخصیص ارز به بخش های مختلف صنعتی اقدام کند.

برپایه این گزارش، اعضای سندیکای کاغذ و مقوا نیز در این نشست با اشاره مسائل و موانع پیش روی این صنعت خواهان همکاری وزارتخانه برای تسریع در تامین مواد اولیه مورد احتیاج و تخصیص ارز به این صنعت شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4120

به "خبرنگاران محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعتگران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد احتیاج صنعتگران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید