خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال تب سنج قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گیگابلاگ، تهران - خبرنگاران - رئیس پلیس امنیت مالی تهران خاطرنشان کرد: تعدادی تب سنج قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 400 میلیون ریال در یک قالیشویی جنوب پایتخت و همچنین 66 تن شکر احتکار شده در شهرستان بهارستان کشف شد.

خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال تب سنج قاچاق در جنوب تهران

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور در باره کشف تب سنج های قاچاق گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک قالیشویی در حوالی کمربندی دوم تهران مقادیر کالای قاچاق دپو و جمع آوری نموده است، آنالیز موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت مالی نهاده شد.

وی اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند و هویت دقیق مالک قالیشویی را شناسایی و به دست آوردند، متهم مقادیر فراوانی تب سنج دیجیتالی در این مکان دپو و جمع آوری نموده است.

این مسئول گفت: نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از قالیشویی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه مالک قالیشویی دستگیر شد، اظهارداشت: در بازرسی از داخل قالیشویی تعداد 840 تب سنج دیجیتالی فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به قاچاق بودن کالاها اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد نموده اند.

ولی پور با بیان اینکه کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اضافه کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

کشف 66 تن شکر احتکار شده در شهرستان بهارستان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهارداشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار شکر در داخل انبار فروشگاهی در سه راه آدران شهرستان بهارستان آنالیز موضوع در دستور کار پلیس نهاده شد.

سردار کیوان ظهیری گفت: ماموران بلافاصله برای آنالیز موضوع وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضایی نسبت به بازرسی محل دپوی محموله شکر اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از انبار فروشگاه پیروز به کشف 66 تن شکر احتکار شده شدند، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده به 6 میلیارد و 600 میلیون ریال می رسد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید نمود: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد نمود.

براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اعتراف به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران از دستگیری دزد حرفه ای لوازم داخل خودرو در گشت زنی های انتظامی و اعتراف وی به یکصد فقره سرقت اطلاع داد و گفت: بیست و نهم مهرماه سال جاری کارآگاهان اداره گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان مولوی به یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ به رانندگی مرد جوانی مظنون شدند.

سرهنگ کارآگاه سیدشمس الدین میرزکی اضافه کرد: افسرگشت برای آنالیز موضوع پلاک انتظامی خودرو را استعلام کرد که تعیین شد خودرو سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت از محدوده کلانتری تهرانپارس است و خودرو در نهم مهرماه سرقت شده است.

وی با بیان اینکه دزد به محض مشاهده گشت انتظامی آگاهی با افزایش سرعت و انجام حرکات نمایشی از محل گریخت، اظهارداشت: عملیات تعقیب و گریز شروع و کارآگاهان پیروز شدند در یک عملیات ضربتی دزد 36 ساله را دستگیر و در بازرسی از صندوق عقب خودرو، سه دستگاه باتری، یک دستگاه پخش، زاپاس و آچار و چک مسروقه کشف نمایند و متهم برای تحقیقات تکمیلی به اداره بیستم انتقال یافت.

میرزکی با اشاره به اینکه متهم در بازپرسی های پلیسی به یکصد فقره سرقت لوازم داخل اعتراف کرد، گفت: تا به امروز 47 تن از مال باختگان شناسایی شده و متهم با دستور بازپرس پرونده برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6589

به "خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال تب سنج قاچاق در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف بیش از پنج میلیارد ریال تب سنج قاچاق در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید