خبری خوش برای کشور بحران زده استرالیا

به گزارش گیگابلاگ، بدنبال آتش سوزی در استرالیا و خساراتی که به بدنه این کشور وارد شدند، دولت استرالیا اظهار داشت که قرار است بودجه کمکی به حوزه گردشگری اختصاص دهد.

خبری خوش برای کشور بحران زده استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

اختصاص بودجه به گردشگری استرالیا

با اینکه باران های اخیر تاحدی از نگرانی های موجود برای آتش سوزی های مهیب دو ایالت استرالیا کاسته است، اما با توجه به برآوردهای انجام شده، آتش سوزی های اخیر تا به امروز یک میلیارد دلار استرالیا به صنعت گردشگری این کشور خسارت وارد نموده که پیش بینی می گردد این رقم تا انتها سال به 4.5 میلیارد دلار استرالیا نیز افزایش پیدا کند. تونی کاپینس که یکی از افراد فعال در حوزه گردشگری استرالیا است، با اشاره به اینکه با شمار زیادی لغو رزرو برای ماه های فوریه و مارس روبرو شده، بیان نمود: مردم از سفر به اینجا دست برداشته اند. آن ها فکر می نمایند تمام جزیره را آتش فرا گرفته، در حالیکه اینطور نیست؛ پس ما باید این پیغام را برسانیم که شرایط جزیره هنوز عادی است. آتش سوزی که از آن به عنوان جهنمی در کره زمین یاد می گردد، در اوایل ماه ژانویه بیش از 200 هزار هکتار از بخش های ساحلی جنوب استرالیا را نابود کرد. دولت استرالیا امروز اظهار داشت 76 میلیون دلار استرالیا (معادل 52 میلیون دلار آمریکا) را به عنوان یاری اولیه برای بهبود صنعت گردشگری این کشور اختصاص خواهد داد. طبق اطلاعات منتشر شده آمار رزرو در مناطق اصلی استرالیا توسط گردشگران خارجی حدود 30 الی 40 کاهش داشته است. آمار رزرو توسط گردشگران داخلی استرالیا نیز با 70درصد کاهش روبه رو بود. تا به امروز طبق آمار اعلام شده، 29 نفر انسان و میلیون ها حیوان در جریان این آتش سوزی ها جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2150

به "خبری خوش برای کشور بحران زده استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری خوش برای کشور بحران زده استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید