دانشگاه شهاب دانش در رشته هوش مصنوعی پذیرای داوطلبان دکتری است

به گزارش گیگابلاگ، رئیس دانشگاه شهاب دانش گفت: با مجوز وزارت علوم از ترم جاری، هفت دانشجو در مقطع دکترای هوش مصنوعی پذیرش می شوند.

دانشگاه شهاب دانش در رشته هوش مصنوعی پذیرای داوطلبان دکتری است

مهدی کراری، رئیس دانشگاه شهاب دانش در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: این دانشگاه با نام اولیه مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش در سال 85 با پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و یک کاردانی به کارشناسی، فعالیت خود را آغاز کرد و با انتخاب استادان برجسته، شتاب خوبی را در 14 سال گذشته داشته است.

کراری به دریافت مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در سال 89 از سوی این مؤسسه اشاره نمود و گفت: در حال حاضر در 10 مقطع کاردانی پیوسته، 15 کاردانی به کارشناسی، 23 کارشناسی پیوسته و 23 گرایش مختلف کارشناسی ارشد در دانشگاه شهاب دانش قم، دانشجو پذیرش می گردد.

رئیس دانشگاه شهاب دانش قم اضافه نمود: این دانشگاه در سال 92 توانست، هم از فضای دوطبقه کوچک واقع در مؤسسه خاتم به ساختمان جدید و عظیم دانشگاه منتقل گردد و هم از طرف وزارت علوم به عنوان یکی از هفت مؤسسه برتر غیردولتی در کشور معرفی گردد.

وی از دریافت مجوز پذیرش دانشجوی دکترا در رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی اطلاع داد و گفت: با مجوز وزارت علوم از ترم جاری، هفت دانشجو در مقطع دکترای هوش مصنوعی پذیرش می شوند. پیش از این در استان، دانشجویان دکترای مهندسی کامپیوتر در گرایش نرم افزار، معماری کامپیوتر و شبکه پذیرش می شدند، اما گرایش هوش مصنوعی برای اولین بار در این دانشگاه مجوز گرفت.

کراری در خاتمه اعلام نمود: در ترم پیش رو نیز که از خاتمه شهریورماه آغاز می گردد، سه جلسه کلاس به طور مجازی و یک جلسه برطرف اشکال به طور اختیاری برگزار خواهد شد و کلاس های عملی نیز به طور فشرده در چهار یا پنج روز به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5839

به "دانشگاه شهاب دانش در رشته هوش مصنوعی پذیرای داوطلبان دکتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهاب دانش در رشته هوش مصنوعی پذیرای داوطلبان دکتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید