درخواست کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران برای ارائه پروتکل های مدنظر در میزبانی مسابقات جوانان آسیا

به گزارش گیگابلاگ، کنفدراسیون هندبال آسیا برای ارائه پروتکل های مدنظر در میزبانی مسابقات جوانان آسیا به ایران درخواست داد.

درخواست کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران برای ارائه پروتکل های مدنظر در میزبانی مسابقات جوانان آسیا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا قرار است از اواخر اسفند ماه به میزبانی شیراز برگزار گردد.

پیش از این قرار بود مسابقات 14 تا 24 مهر ماه برگزار گردد اما با آغاز ویروس کرونا تاریخ برگزاری آن تغییر کرد. با توجه به گسترش ویروس کرونا در دنیا و ادامه این فرایند هنوز مشخص نیست که آیا کنفدراسیون هندبال آسیا میخواهد که این مسابقات را به تاریخ دیگری موکول کند یا در همان زمان مشخص شده آن را برگزار می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به نظر می رسد برگزاری مسابقات دنیای مصر که دی ماه برگزار خواهد شد در تصمیم گیری نهایی تاثیر خواهد داشت و اگر این مسابقات بدون هیچ مسئله ای در مصر برگزار گردد و پروتکل های در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون دنیای جوابگوی شرایط فعلی باشد، برگزاری مسابقات مشخص شده در تقویم دنیای نیز ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران خواسته تا پروتکل های مد نظر خود را برای برگزاری این مسابقات برای آنها ارسال کند. فدراسیون نیز برای ارائه یک طرح مدون و پاسخ های مناسب برای کنفدراسیون آسیا با هماهنگی وزارت بهداشت، وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی در حال آماده سازی پروتکل ها و ارائه آن به کنفدراسیون هندبال آسیا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7323

به "درخواست کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران برای ارائه پروتکل های مدنظر در میزبانی مسابقات جوانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران برای ارائه پروتکل های مدنظر در میزبانی مسابقات جوانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید