راه اندازی مراکز مثبت پنج با هدف حمایت از مادران و بچه ها

به گزارش گیگابلاگ، در این مراکز احتیاجمندی های پزشکی، بهداشتی، مشاوره، سلامت، تغذیه و اقلام مصرفی و خدمات مورد احتیاج مادران و بچه ها با تخفیفات ویژه به جامعه هدف ارائه می گردد

راه اندازی مراکز مثبت پنج با هدف حمایت از مادران و بچه ها

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد از راه اندازی مراکز مثبت پنج اطلاع داد و گفت: این مراکز با هدف حمایت از خانواده به ویژه مادر و کودک در مراکز استان های کشور راه اندازی می شوند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا علیان زادگان تاکید نمود: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای ماموریت حمایتی خود در حوزه جمعیت و خانواده، با انجام برنامه ریزی میخواهد با راه اندازی مراکز کالا و خدمات مادر و کودک (مثبت پنج) گامی در حمایت از خانواده های پرجمعیت و به خصوص مادران و بچه ها بردارد.

وی ادامه داد: در این مراکز احتیاجمندی های پزشکی، بهداشتی، مشاوره، سلامت، تغذیه و اقلام مصرفی و خدمات مورد احتیاج مادر و کودک با تخفیفات ویژه به جامعه هدف ارائه می گردد و یا به مراکز طرف قرارداد که این خدمات را با تخفیف ارائه می نمایند هدایت خواهند شد.

علیان زادگان اظهار داشت: خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر به عنوان مخاطبان اصلی مراکز مثبت پنج درنظر گرفته شده اند و بیشترین تخفیف ها برای آن ها لحاظ می گردد اما همه خانواده ها با هر تعداد فرزند می توانند از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

به گفته مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، مراکز مثبت پنج در فاز اول در 9 مرکز استان راه اندازی می شوند سپس در مراکز همه استان های کشور افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: اولین مرکز مثبت پنج در تیرماه امسال در یکی از مراکز استان های کشور افتتاح می گردد.

به گزارش بنیاد 15 خرداد، علیان زادگان توضیح داد: با هدف سیاست های تشویقی برای فرزندآوری، کوشش شده تا تمام خدمات اساسی مورد احتیاج بچه ها و مادران در مراکز مثبت پنج و مجموعه های طرف قرارداد این مراکز پیش بینی و لحاظ گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 20209

به "راه اندازی مراکز مثبت پنج با هدف حمایت از مادران و بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مراکز مثبت پنج با هدف حمایت از مادران و بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید