سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری فورد در بازار خودروهای برقی

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، برای جزئیات بیشتر سرمایه گذاری فورد در فراوری خودرو برقی با خبرنگاران همراه باشید.

سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری فورد در بازار خودروهای برقی

زومیت نوشته است: منابع بلومبرگ می گویند فورد میخواهد بالغ بر 20 میلیارد دلار برای حضور گسترده در بازار خودروهای برقی سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری بزرگ فورد به این شرکت به منظور سازمان دهی مجدد فعالیت هایش یاری می نماید تا در آینده حضور همه جانبه ای در بازار خودروهای برقی تجربه کند.

به نوشته Gizmochina، پیش تر فورد، یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی صنعت خودرو، گفته بود می خواهد تا سال 2025 سرمایه ای 30 میلیارد دلاری برای توسعه وسایل نقلیه برقی و خودران هزینه کند.

به بیان دیگر، خبر جدیدی که به سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری فورد اشاره می نماید، هم راستا با برنامه های اولیه این شرکت است.

علاوه براین، رسانه ی بلومبرگ ادعا می نماید فورد میخواهد داگ فیلد، مدیر اجرایی اپل و تسلا را به عنوان مسئول فعالیت هایش در این حوزه انتخاب کند.

فورد به جمع بهترین های خودرو برقی می رسد؟

بدین ترتیب، داگ فیلد بر فعالیت هایی نظارت خواهد نمود که درنهایت کارخانه های فورد را با هدف فراوری خودرو برقی متحول خواهند کرد. در کارنامه داگ فیلد، سابقه کار در اپل به عنوان قائم مقام پروژه های ویژه دیده می گردد. بعلاوه، وی مسئول تیم فراوری خودرو خودران اپل بوده و به عنوان مهندس ارشد وسایل نقلیه در تسلا نیز فعالیت نموده است.

تغییر رویکرد فورد بدین معنی است که غول بزرگ صنعت خودرو مهندسان بیشتری استخدام خواهد نمود. درحال حاضر، تسلا به عنوان رهبر بازار خودروهای برقی شناخته می گردد و فورد با فاصله زیادی در کوشش است خود را به جمع بهترین ها برساند.

فورد نقش پررنگی در صنعت وسایل نقلیه ایفا می نماید و فروش وانت های سری F این شرکت از کل خروجی تسلا بیشتر است؛ بااین حال، هنوز نتوانسته است در زمینه فراوری خودروهای برقی به دستاورد بزرگی برسد.

از قرار معلوم، ایده های ایلان ماسک برای آینده ای تمام برقی به مذاق سرمایه گذاران خوش آمده و تسلا توانسته است به موفقیت های متعددی دست پیدا کند. باید دید که فورد نیز می تواند جهت مشابهی در پیش بگیرد یا نه.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13617

به "سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری فورد در بازار خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری فورد در بازار خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید