طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی خبرنگاران

به گزارش گیگابلاگ، مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس با اشاره به طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی گفت: این ماسک دارای لایه محافظ است که ویروس های مانند انفولانزا و کویید 19 را غیر فعال می نماید.

طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مریم اسدی اصهباناتی، مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به طراحی ماسک ضد ویروس تنفسی گفت: این ماسک دارای لایه محافظ است که ویروس های مانند انفولانزا و کویید 19 را غیر فعال می نماید.

مدیر عامل مرکز تحقیقات آدران استان فارس اعلام کرد: از دیگر تولیدات این تحقیقاتی طراحی و ساخت دستکش مخصوص بیماران رینود و ورزشکارانی است که ورزش های سرد و زمستانی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: در این دستکش نوآوری های جدید استفاده شده است؛ بیماران رینود که به خاطر مسائل عروق در بعضی از انگشتان خود دچار کرختی و سردی می شوند می توانند با استفاده از این دستکش انگشت خود را گرم نمایند.

اسدی اصهباناتی با اشاره به مزایای این دستکش نسبت به نمونه خارجی گفت: این دستکش بسیار ظریف طراحی شده است و منعی برای مداخله کار های روزانه ندارد و همچنین قابلیت کار کردن با گوشی همراه را دارد و ده برابر ارزان تر از نمونه های خارجی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8522

به "طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ماسک غیر فعال کننده ویروس های تنفسی از سوی محققان شیرازی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید