طراحی ویلای مدرن تلفیق شده با سبک روستیک در منطقه جنگلی

به گزارش گیگابلاگ، استفاده از سبک روستیک در طراحی داخلی و معماری امروزه کاهش چمشگیری داشته و عده کمی پیدا می شوند که کاملا از این سبک در خانه و ویلای خود استفاده نمایند. اما طراحی ویلای مدرن و زیبایی که در این مطلب به معرفی آن خواهم پرداخت دقیقا از همین سبک نسبتا فراموش شده در نمای داخلی و خارجی خود استفاده نموده است. این ویلا در ابتدا یک کلبه روستایی قدیمی و کهنه بود که قدمتی نزدیک به 60 سال داشت اما هم اکنون به یک اثر هنری بسیار زیبا تبدیل شده است که هر کسی آرزوی داشتن آنرا دارد. به همین خاطر طراح و معمار این بنا سعی نموده با بکارگیری سبک روستیک در پروژه خود، آن حس قدیمی نوستالژی این خانه را کاملا از بین نبرد و به نوعی تاریخ آنرا حفظ کند.

طراحی ویلای مدرن تلفیق شده با سبک روستیک در منطقه جنگلی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این ویلا اتاقی برای بچه ها، اتاقی مخصوص مهمانان از نو اضافه شده و در قسمت نشیمن، آشپزخانه و غذاخوری نیز باسازی سنگینی اجرا شده است. استفاده کردن از پنجره های عظیم تمام قد از کف تا سقف، این ویژگی را دارد که فرد دائما خود را در ارتباط نزدیک با طبیعت بیرون می بیند. ویژگی مهمی که در مفهوم اصلی تمام خانه های ویلایی در سرتاسر دنیاست. البته این خانه مدرن از سیستم صرفه جویی انرژی بهره می برد که در مواقع غیر ضروری میزان انرژی مصرفی خانه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

طراحی ویلای مدرن

منبع: اتاق
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6691

به "طراحی ویلای مدرن تلفیق شده با سبک روستیک در منطقه جنگلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن تلفیق شده با سبک روستیک در منطقه جنگلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید