طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک

به گزارش گیگابلاگ، این طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک که متعلق به یک خانواده جوان می باشد به تازگی بازسازی شده و روبروی عظیم ترین و زیباترین پارک شهر واقع شده است.

طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

تیم طراحی به محض ورود به ساختمان و قبل از آغاز پروژه، مجذوب فضای داخلی شد. از همان ابتدا ارتباط نزدیکی با مشتری برقرار کردیم و تعدادی از پروژه های قبلی خود را به آن ها نشان دادیم تا با روش کار ما در طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک آشنا شوند. خواسته هایی که از ما داشتند بسیار ساده و سرراست بود: یک خانه دلباز و پرنور و صمیمی و رنگارنگ، با فضای زیادی برای انبار.

همچنین باید بخشی از این طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک را به دفتر کار/اتاق مطالعه اختصاص می دادیم که برخی اوقات به عنوان اتاق خواب مهمان هم استفاده می گردد. باید از عناصر سبز هم استفاده می کردیم تا سرسبزی و طبیعت بیرون خانه را به ساکنین یادآوری کنیم. از چوب بلوط و بافت های سفید مختلف الهام گرفتیم و فضا را با مبلمان ادغامی و چند عدد سوغاتی که از سفرهای شخصی این خانواده به یادگار مانده پر کردیم.

در نتیجه، خانه ای با محیط شاد و روان به وجود آمد که اعضای خانواده را دور هم جمع نموده و برای ساعاتی آن ها را از مشغله و نگرانی های زندگی شهری دور می نماید. ارتباطی که بین نشیمن، آشپزخانه، دالان و ورودی نشیمن برقرار است به همین هدف ایجاد شده. دور تا دور دیوارها را مبلمان گرفته. این قطعات چندکاره که به عنوان کمد و کشو هم به کار می فرایند، کوچک بودن این آپارتمان شهری را جبران می نمایند. ظاهر جذاب و رنگارنگ آن ها در این طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک به لوازم دکوری کوچک تر جلوه می دهد.

میزِ کاری که توی دفتر مطالعه واقع شده است، تاشو بوده و به بخشی از مبلمان اتاق تبدیل می گردد. کمدِ این اتاق، درواقع یک تخت تاشو است که در صورت احتیاج باز شده و به محل خواب مهمان تبدیل می گردد. برخی از کانترهای آشپزخانه، داخل مبلمان این اتاق مخفی شده اند. طرح گیاه و درختی که توی آشپزخانه به کار رفته، به این فضا آرامش می دهد و طبیعت بیرون را به خانه می آورد. این طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک اولین چیزی است که هر فردی به محض ورود متوجه آن می گردد. به طور کلی این خانه ای است با محیط گرم و صمیمی و خنثی، که از طریق نوع دکوراسیون و تعدادی اجزای رنگی شخصی سازی شده.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3529

به "طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و بازسازی آپارتمان کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید