فروتن: تاج و ساکت دیگر نمی توانند کاری برای این فوتبال بکنند

به گزارش گیگابلاگ، بهمن فروتن معتقد است رییس فدراسیون فوتبال و تیمش دیگر نمی توانند کاری برای فوتبال این مملکت بکنند.

فروتن: تاج و ساکت دیگر نمی توانند کاری برای این فوتبال بکنند

به گزارش خبرنگاران، مراسم برترین های سال آسیا در هنگ کنگ برگزار گشت و بر خلاف سال های گذشته، چیزی نصیب فوتبال ایران نشد. اتفاقی که البته قابل پیش بینی بود و بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که فدراسیون مهدی تاج دستش از هرگونه جایزه ای کوتاه خواهد ماند.

بهمن فروتن، پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: به نظر من بیرانوند لایق این جایزه بود. چه سال جاری و چه سال قبل او می توانست این جایزه را کسب کند اما حیف شد و این چیزی از ارزش های دروازه بان تیم ملی کم نمی کند.

او با بیان این که فوتبال ایران ناکامی بزرگی را تجربه کرد و هیچ جایزه ای به دست نیاورد، گفت: این روندی بود که در سال های اخیر در حال رقم خوردن بود. به هر حال تاج و ساکت بعد از انتصاب شان در فدارسیون فوتبال، مشغول مماشات با کسانی شده اند که فوتبال و این مملکت را می چرخانند. این دو سابقه خوبی در باشگاه سپاهان دارند و اصلا این 2 نفر سپاهان را به یکی از قدرت های فوتبال ایران تبدیل کردند اما اکنون دیگر کاری از دست شان برنمی آید.

فروتن اضافه نمود: فوتبال ما پر شده از آدم هایی که به فکر خودشان هستند و بقیه اهمیتی ندارند. متاسفانه رییس فدراسیون فوتبال و ساکت هم کاری نمی توانند بکنند و الآن صلاح را در این دیده اند که کار خودشان را بکنند، در حالی که فوتبال ایران در حال نابود شدن است. تاج و ساکت تبدیل به مردانی شده اند که دیگر کاری از دست شان بر نمی آید و برای ابقا مجبور به مماشات هستند. البته من و شما کسانی نیستیم که بخواهیم آن ها را ابقا یا اخراج کنیم اما وقتی اتفاق مثبتی در این فوتبال نمی افتد یعنی آن ها یک گوشه نشسته اند و مشغول کار خودشان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1464

به "فروتن: تاج و ساکت دیگر نمی توانند کاری برای این فوتبال بکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروتن: تاج و ساکت دیگر نمی توانند کاری برای این فوتبال بکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید