فعالیت 17 مرکز معاینه فنی تهران در تعطیلات عید فطر ، ارسال پیامک به شهروندان 10 روز قبل از انقضاء اعتبار گواهی

به گزارش گیگابلاگ، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: 17 مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و روز بعد از آن در مرکز فعال هستند.

فعالیت 17 مرکز معاینه فنی تهران در تعطیلات عید فطر ، ارسال پیامک به شهروندان 10 روز قبل از انقضاء اعتبار گواهی

به گزارش خبرنگاران،شادی مالکی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر در شرح این خبر اضافه نمود: در روز عید سعید فطر مرکز آبشناسان به صورت شبانه روزی و پنج مرکز سراج، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد سیار نوبنیاد از ساعت 8 الی 14 و در فردای روز عید مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و 9 مرکز سراج، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام، آزادی و واحدهای سیار نوبنیاد و گیلان از ساعت 8 الی 14 فعال هستند.

مالکی در مورد فعالیت مراکز معاینه فنی اینترنتی نیز شرح داد: در حال حاضر پذیرش در 10 مرکز معاینه فنی شهر تهران مشتمل بر 28 خط معاینه فنی خودروهای سبک صرفا اینترنتی انجام می گردد. مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام(شماره 4) و هنگام (شماره 8) تنها با معین وقت قبلی به وسیله نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکان پذیر است. البته به جز این 10 مرکز مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی به سایر مراکز امکان پذیر است.

بنا براعلام روابط عمومی ستاد معاینه فنی شهر تهران ، وی بعلاوه با اشاره به ارسال پیامک به شهروندان 10 روز قبل از انقضاء اعتبار گواهی معاینه فنی اضافه نمود: از شهروندان درخواست می گردد چند روز پیش از اتمام اعتبار معاینه فنی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. از آنجائیکه پذیرش در تعدادی از مراکز صرفا اینترنتی است، ممکن است در برخی از مراکز معین نوبت در همان روز امکان پذیر نباشد و یک یا دو روز آینده برای مراجعه وقت داده گردد و تاکید می گردد مراجعه به مراکز را به آخرین روز اعتبار گواهی معاینه فنی موکول نکنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 19942

به "فعالیت 17 مرکز معاینه فنی تهران در تعطیلات عید فطر ، ارسال پیامک به شهروندان 10 روز قبل از انقضاء اعتبار گواهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 17 مرکز معاینه فنی تهران در تعطیلات عید فطر ، ارسال پیامک به شهروندان 10 روز قبل از انقضاء اعتبار گواهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید