قتل پسر ورزشکار زاهدانی برای سرقت موبایل

به گزارش گیگابلاگ، شب سیزدهم آذرماه سال جاری برای خانواده جوان 18 ساله ورزشکار زاهدانی نحس بود چرا که پسر جوان قربانی گوشی قاپ ها شد و آن ها بی رحمانه و با روشی خشن جانش را گرفتند. علیرضا شب یلدای سال جاری تولد 19 سالگی اش را قرار بودجشن بگیرد، همین سال جاری دانشگاه قبول شده بود و در کوهنوردی مراحل حرفه ای را طی می کرد و هیچ کس فکر نمی کرد دو دزد برای سرقت یک گوشی دست دوم، چاقو بکشند و قلب این جوان را هدف بگیرند؛ اگرچه هنوز کسی دستگیر نشده تا علت حادثه به طور دقیق آنالیز گردد، اما حاضرین در صحنه هم سرقت گوشی را دیده اند.

قتل پسر ورزشکار زاهدانی برای سرقت موبایل

ماجرای قتل

پنجشنبه 13 آذر ماه ساعت 6 بعد از ظهر، علیرضا قیاسی، جوان زاهدانی قبل از رفتن به قتلگاه خود با دوست صمیمی اش یونس سرگزی طی تماس تلفنی قرار کوهنوری گروه را برای آدینه هماهنگ می نماید، اما لحظه ای بعد از تماس با یونس، علیرضا توسط دزدان بی رحم که قصد دزدی گوشی او را داشتند با ضربه چاقو به قلبش، در خیابان البرز منطقه زیبا شهر به قتل می رسد.

یونس سرگزی دوست صمیمی علیرضا قیاسی درباره این حادثه اظهار کرد: علیرضا، دوسال عضو تیم کوهنوردی ما بود و بسیار پسر مهربان و با شخصیتی بود. علیرضا یکی از آینده دار های کوهنوردی گروه بود که متاسفانه او را از دست دادیم. دوست علیرضا قیاسی ادامه داد: شب یلدا تولد 19 سالگی علیرضا بود. ما برای این جشن تدارک دیده بودیم.

علیرضا، سال جاری تازه کنکور داده بود و دانشگاه قبول شده بود. یونس سرگزی گفت: علیرضا روز حادثه ساعت 40: 5 بعد از ظهر، دقایقی قبل از به قتل رسیدنش در تماس تلفنی با من، برای فردا صبح یعنی روز آدینه قرار کوهنوردی را هماهنگ کرد و این تماس آخرین باری بود که صدای علیرضا را شنیدم.

یونس سرگزی اضافه کرد: علیرضا در خیابان البرز حضور داشت و در نزدیکی دفتر پیشخوان دولتی روی یک سکو نشسته بود که دو دزد به قصد سرقت نزدیک علیرضا می شوند که با مقاومت او روبه رو شدند در این لحظه یکی از دزدان بلافاصله با یک چاقو قلب علیرضا را هدف قرار می دهد و او را به قتل می رساند و از محل حادثه متواری می شوند.

دوست علیرضا قیاسی گفت: پس از چاقو خوردن علیرضا و متواری شدن دزدان، مردم به اورژانس زنگ می زنند، اما در فاصله 10 دقیقه ای که ماموران اورژانس خود را به محل حادثه می رسانند خون از قلب علیرضا به بیرون پمپاژ شده و علیرضا به قتل می رسد. متاسفانه مردمی که در صحنه حاضر بودند آگاهی نداشتند که با فشار دادن دست روی جای زخم می توانند جلوی فوت علیرضا قیاسی را بگیرند.

واقعیت این است هنوز دزدان علیرضا شناسایی نشده اند و خانواده اش در این غم به سر می برند. فرمانده انتظامی زاهدان در همین باره می گوید: در پی قتل جوانی توسط دزدان با هدف سرقت گوشی در محدوده خیابان البرز زاهدان، دستگیری عاملان حادثه با هدف برخورد قاطع قضایی در دستور کار است. محمود سعادتی فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به پیگیری جدی موضوع توسط کارآگاهان پلیس، اعلام کرد: برابر سرنخ های اولیه به دست آمده، دستگیری عاملان حادثه با هدف برخورد قاطع قضایی در دستور کار است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7301

به "قتل پسر ورزشکار زاهدانی برای سرقت موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل پسر ورزشکار زاهدانی برای سرقت موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید