لیگ برتر انگلیس، لیورپول به 3 امتیازی من سیتی رسید

به گزارش گیگابلاگ، هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با رجحان خارج از خانه لیورپول برابر برایتون آغاز شد.

لیگ برتر انگلیس، لیورپول به 3 امتیازی من سیتی رسید

به گزارش خبرنگاران، در اولین بازی از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول میزبانش برایتون را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

لوئیز دیاز در دقیقه 19 و محمد صلاح در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی گل های لیورپول را به ثمر رساندند تا قرمزپوشان مرسی ساید ضمن کسب بیستمین پیروزی شان در این فصل 66 امتیازی شوند و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهند. این در حالی است که لیورپول یک بازی معوقه دارد و منچسترسیتی هم دوشنبه شب در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

محمد صلاح با گلزنی در این بازی شمار گل های این فصل خود در لیگ برتر جزیره را به عدد 20 رساند و فاصله خود را به عنوان برترین گلزن این مسابقات با نفر دوم و سوم جدول گلزنان که هر دوی آنها هم تیمی هایش هستند و 12 گله (سادیو مانه و دیوگو ژوتا) افزایش داد.

امروز دو بازی دیگر در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برگزار می شود که در بازی نخست از ساعت 18:30 برنتفورد پذیرای برنلی خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 21 در ورزشگاه اولدترافورد منچستریونایتد از تاتنهام پذیرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 14028

به "لیگ برتر انگلیس، لیورپول به 3 امتیازی من سیتی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لیورپول به 3 امتیازی من سیتی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید