محدودیت های خراسان جنوبی بازمی شود؟

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شده دانشگاه علوم پزشکی طرح های پیشنهادی در مورد ایجاد محدودیت در مناطق قرمز استان را طی 48 ساعت آماده کند.

محدودیت های خراسان جنوبی بازمی شود؟

ناصر خوش خبر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی طرح های پیشنهادی در مورد ایجاد محدودیت در مناطق قرمز استان را ظرف مدت 48 ساعت آماده کند.

وی اضافه نمود: مقرر شد طرح های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی به کمیته امنیتی ـ انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان به منظور تایید و تصویب در ستاد استانی و ارسال به کمیته امنیتی ستاد ملی کرونا ارائه گردد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: هیچ شهری در استان در شرایط سفید قرار ندارد و با توجه به اختیارات استانی مناطق قرمز، باید برنامه محدودسازی توسط دانشگاه علوم پزشکی تدوین و پس از تصویب در ستاد استانی کرونا، برای وزیر کشور ارسال گردد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه محدودسازی را طی 48 ساعت آینده آماده و ارائه کند که این محدودیت پس از تصویب، طی یک هفته اعمال و در صورت احتیاج تمدید خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر الزامی شدن استفاده از ماسک، یادآور شد: از 15 تیر به مدت 15 روز استفاده از ماسک در اماکن عمومی پرتردد و سرپوشیده مناطق قرمز و نارنجی الزامی است و این موضوع شامل همه ادارات، بانک ها، وسایل حمل و نقل عمومی و سایر مکان ها می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4747

به "محدودیت های خراسان جنوبی بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های خراسان جنوبی بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید