محسن حموله: برنامه ریزی کانون در حوزه تفریح براساس خرد جمعی است

به گزارش گیگابلاگ، تهران (پانا) - دورهمی فعالان حوزه بازی و اسباب بازی روز 16 شهریور به میزبانی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با موضوع آنالیز شرایط صنعت اسباب بازی ایران به شکل آنلاین برگزار می گردد.

محسن حموله: برنامه ریزی کانون در حوزه تفریح براساس خرد جمعی است

به گزارش روابط عمومی کانون، محسن حموله،مدیرکل تفریح های سازنده و بازی های رایانه ای با اعلام این خبر گفت: کانون چندین سال است که نشست های تخصصی این چنینی را با موضوع اهمیت اسباب بازی در طول سال به بهانه هایی مثل جشنواره ملی اسباب بازی یا مشورت با فراورینمایندگان اسباب بازی در مورد شرایط موجود و مسائل و راهکارهای مناسب، برنامه ریزی و اجرا می نماید. این نشست ها به جهت هم فکری و تعامل با تمام بخش های مختلف صنعت اسباب بازی برای ارتقای این حوزه انجام می گردد.

وی درباره نقش و اهمیت این نشست ها شرح داد: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حال برنامه ریزی برای برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی است که سال جاری هم همچون سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا باید تدابیر مناسبی را اتخاذ کند و در این خصوص برترین کسانی که می توانند یاری نمایند دست اندرکاران این حوزه و فراورینمایندگان اسباب بازی ایران هستند.

به گفته مدیرکل تفریح های سازنده و بازی های رایانه کانون، این اداره کل در طی این سال های اخیر سیاست ها و برنامه های فراوری خود را به صورت تعاملی و مشترک اجرا نموده؛ برای مثال بعضی از فراوریات تازه اسباب بازی ایرانی و یا محصولات تتازه فراوری پرمخاطب با همکاری فراورینمایندگان اسباب بازی طراحی و به بازار عرضه شده است.

حموله تاکید نمود که حمایت کانون از فراورینمایندگان جوان و یا معرفی ایده پردازان جوان و خلاق در حوزه طراحی اسباب بازی از جمله این اقدام های تازه بوده است.

دورهمی فعالان صنعت اسباب بازی که فراخوان شده به همت کانون پرورش فکری بچه ها و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزاری می گردد.

دورهمی فعالان صنعت اسباب بازی به همت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ساعت 13:30 تا 15:30 روز سه شنبه 16 شهریور برگزار خواهد شد و در آن فراورینمایندگان و طراحان این عرصه گرد هم می آیند تا آخرین تحولات حوزه تفریح و اسباب بازی را مورد آنالیز قرار دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10570

به "محسن حموله: برنامه ریزی کانون در حوزه تفریح براساس خرد جمعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن حموله: برنامه ریزی کانون در حوزه تفریح براساس خرد جمعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید