مرثیه ای برای کتاب سوزی ها بازیگر جدید گرفت، اجرای خیریه دگمه

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، وحید رهبانی بازیگر و کارگردان تاتر به مرثیه ای برای کتاب سوزی ها پیوست. رهبانی که در حال حاضر نمایش مشارکتی کابوس نامه را روی صحنه دارد به جمع اجراگران پروژه چندرسانه ای مرثیه ای برای کتاب سوزی ها به اجرای علی اتحاد پیوست.

مرثیه ای برای کتاب سوزی ها بازیگر جدید گرفت، اجرای خیریه دگمه

پیش از رهبانی، هانیه توسلی و مهدی احمدی نیز در مقام اجراگران پروژه معرفی شده بودند.

وحید رهبانی بازیگری را از دایره گچی قفقازی به کارگردانی زنده یاد حمید سمندریان در سال1377 آغاز کرد و یک سال بعد با پخش سریال خانه ما به شهرت رسید. او که سابقه همکاری با کارگردانان مختلفی را تجربه نموده است، با نمایش کرگدن اوژن یونسکو در کارگردانی نیز خود را بیان کرد.

مرثیه ای برای کتاب سوزی ها تازه ترین محصول گروه نمایش آموزشگاه هنر از 20 دی تا 10 بهمن ماه امسال در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

آغاز ثبت نام کارگاه بین المللی بازیگری در مجموعه تئاتر شهر

انجمن هنرهای نمایشی و گروه تئاتر زندگی اولین کارگاه بین المللی بازیگری، فرم و حرکت را با حضور اساتیدی از کانادا، کرواسی و بلژیک، آذر و دی ماه 93 در مجموعه تئاتر شهر برگزار می نمایند.

این کارگاه ها با هدف ارائه مهارت های فردی در فرم و حرکت، افزایش دانش و تجربه در زمینه بازیگری و آشنایی بیشتر با شیوه های نوین بازیگری در دنیا تشکیل می گردد.

علاقه مندان جهت ثبت نام از روز یکشنبه 9 آذرماه می توانند به روابط عمومی تئاتر شهر مراجعه نمایند. همچنین دانشجویان با ارائه کارت معتبر به هنگام ثبت نام از تخفیف ویژه برخوردار می شوند.

مسعود رایگان زنگ افتتاح نمایش کالون و قیام کاستلیون را به صدا درمی آورد

مسعود رایگان، روز یکشنبه 9 آذرماه زنگ افتتاح نمایش کالون و قیام کاستلیون به کارگردانی آرش دادگر را خواهد نواخت.

پس از اتمام دو نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ و صدای آهسته برف از مجموع فصل جوان ایرانشهر قرار است آرش دادگر از یکشنبه 9 آذرماه نمایش کالون و قیام کاستلیون را در تالار استاد سمندریان روی صحنه ببرد.

آیین گشایش این نمایش با حضور هنرمندان، خبرنگاران، عکاسان و با اجرای مسعود فروتن ساعت 17:30 در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می گردد.

در نمایش کالون و قیام کاستلیون مهران امام بخش، کامبیز امینی، فرید قبادی، حسام منظور، آرش دادگر، یعقوب صباحی، عمار آشوری، مریم پایدار ، مهراب رستمی، امیر رجبی و علی کوشا به عنوان بازیگر حضور دارند.

همزمان با این نمایش، محمد مساوات نمایش خانه واده را در تالار استاد سمندریان ساعت 20 روی صحنه می برد.

پرفورمنس پرنده و نی لبک در فر هنگ سرای فردوس روی صحنه می رود

نمایش پرفورمنس پرنده و نی لبک نوشته و کار گردانی مشترک بهزاد صدیقی و علی محمد رحیمی در فر هنگسرای فردوس روی صحنه می رود.

این پرفورمنس کاری از گروه تئاتر سپنتا ساعت 16 روزهای 10، 11 و 12 آذرماه جاری در آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوس روی صحنه می رود.

در این نمایش پرفورمنس علی محمد رحیمی، محمدجواد حاجیلو، اسماعیل صالحی و ابراهیم شاکری بازی می نمایند و سیروس همتی طراحی صحنه، منیژه فریدی طراح لباس، علی محمد رحیمی طراح نور، نیما عظیمی نژاد طراح صدا و آهنگ ساز، بهنام صدیقی و فرشته دلشاد عکاس، رحیم رشیدی تبار دستیارکارگردان، بهناز نیک خواه منفرد طراح پوستر و بروشور، علی کاوه تصویربردار، نازنین یوسفی مدیر صحنه و ابراهیم شاکری منشی صحنه ، حسام رستمیان مدیر روابط عمومی و فر هنگ سرای فردوس ، تهیه نماینده هستند و مجری طرح آن موسسه فر هنگی هنری افرامانا است.

علاقه مندان برای دیدن پرفورمنس پرنده و نی لبک می توانند در روز های یادشده به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات، فرهنگسرای فردوس مراجعه نمایند.

اجرای خیریه نمایش دگمه برای یاری به هنرمندان بیمار

نمایش دگمه نوشته و کارگردانی سحر ناسوتی یکشنبه 9 آذرماه برای یاری به هنرمندان بیمار مبتلا به سرطان اجرای خیریه ای به صورت همت عالی برگزار خواهد نمود.

این اثر نمایشی که از چهارشنبه 28 آبانماه اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی آغاز نموده نمایشی زنانه درباره اتفاقات اجتماعی روز جامعه است و زندگی زنی را به تصویر می کشد که در اثر بروز فاجعه ای دچار فشارهای روانی شده است.

همچنین در اجرای آدینه شب این نمایش هنرمندانی چون محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، علیرضا امینی، رضا درمیشیان، رهبر قنبری، فریدون کوچکیان، احمد معظمی مهمان دگمه بودند.

کوروش نریمانی نویسنده و کارگردان تئاتر، علی قمصری آهنگساز و نوازنده، دکتر رفیق نصرتی منتقد و استاد دانشگاه، آرش فلاحت پیشه و شعله پاکروان از بازیگران سینمای یاران نیز در شبهای گذشته از این اثر نمایشی دیدن نموده اند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: زنی تنها به عقد موقت مردی در می آید که پس از خاتمه یافتن دوره این عقد موقت، مرد به فکر تجدید این رابطه نیست و زن در مواجهه با نگاه های ناپاک دوستان مرد، دست به واکنش می زند...

بهناز نادری، سید حسام الدین شریفی، هنگامه کوچکی، آزاده نوبهار بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دراماتورژ: دلارا نوشین، مشاور کارگردان : امیر پاکزاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سجاد احمدی نیا، طراح صحنه: آزاده بدیعی دزفولی، طراح لباس: سحر ناسوتی، طراح نور: یاسین ذاکر، طراح پوستر و بروشور: آزاده بدیعی دزفولی، نوازنده ویولن: آتوسا فقیه نصیری، مدیران صحنه: محمد وحیدی، محمدرضا خلیفه لو، روابط عمومی: آروین مؤذن زاده.

دگمه تا 15 آذرماه ساعت 18:45 در تماشاخانه استاد مشایخی واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک 1478 میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

ناسوتی پیش از این کارگردانی نمایش های زیر درخت آلبالو، خانه عروسک و خرده جنایتهای زن و شوهری را بر عهده داشته و نمایشنامه های آلزایمر(عوضی گرفتی)، تا مرز جنون، 75 یا 50، تا عروسی فردا و.... را به نگارش درآورده است.

اجرای خاتمهی خانه تعطیل است به مسعود کرامتی و بهرام ابراهیمی تقدیم شد

نمایش خانه تعطیل است به کارگردانی شیما فرهمند، شب گذشته آدینه هفتم آذر همزمان با اجرای خاتمهی خود در تماشاخانه استاد مشایخی، میزبان بهرام ابراهیمی و مسعود کرامتی بود که فرهمند اجرای دیشب را به آنها تقدیم کرد.

شب گذشته در اجرای خاتمهی نمایش خانه تعطیل است مسعود کرامتی و بهرام ابراهیمی دو هنرمندی بودند که در این اجرا تماشاگران را همراهی کردند. فرهمند در خاتمه نمایش، ضمن قدردانی و تشکر از حضور این هنرمندان پیشکسوت، اجرای نمایش را به آنها تقدیم کرد.

نمایشنامه خانه تعطیل است را امیر عالمی با اقتباس از داستان موضوع موقت اثر جومپا لاهیری نوشته است.محسن بهرامی و شیما فرهمند نیز دو بازیگر آن بودند.

دیگر عواملی که نمایش را همراهی می کردند، عبارتند از: سهراب مدیری دستیار کارگردان، پریسا نکوقدم منشی صحنه، نغمه ارجمند عکاس و احمدرضا حجارزاده مدیر روابط عمومی.

اجرای اختصاصی شوایک، سرباز پاکدل به نفع موسسه خیریه مهر گیتی

اجرای نمایش شوایک، سرباز پاکدل به کارگرداین محمد حسین عارف در روزهای یکشنبه 9 و دوشنبه 10 آذر دو اجرای اختصاصی به نفع موسسه خیریه مهر گیتی خواهد داشت. مهر گیتی موسسه ای غیر دولتی و نیکوکارانه متشکل از واحدهای مختلف با هدف بنیادین کوشش برای ساختن ایرانی عاری از فقر فرهنگی با ماموریت مشارکت در احداث فضاهای آموزشی - به خصوص مدرسه - و فرهنگی در مناطق محروم و نیازمند و حمایت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش آموزان مستعد و محروم است. این موسسه تا به حال 109 مدرسه در مناطق مختلف کشور احداث نموده است.

شوایک، سرباز پاکدل در این روزها با 2 طرح بلیت همت عالی و فروش بلیت معنوی میزبان تماشاگران است.

در طرح بلیت همت عالی تمام عواید فروش بلیت در این روزها به موسسه مهرگیتی تعلق دارد بنابراین هرکس بنا به لطف و تمایل خود می تواند بلیت را با مبلغ دلخواه خریداری کند. در طرح فروش بلیت معنوی علاقمندانی که پیش تر نمایش را تماشا نموده اند و یا در روزهای یکشنبه و دوشنبه نمی توانند برای تماشای نمایش حضور پیدا نمایند می توانند به وسیله خرید بلیت معنوی به این موسسه یاری نمایند.

این نمایش هر روز ساعت 17 در تماشاخانه آو واقع در میدان فاطمی، ابتدای بزرگراه گمنام، خیابان دنیامهر، پلاک 26 به صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 260

به "مرثیه ای برای کتاب سوزی ها بازیگر جدید گرفت، اجرای خیریه دگمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرثیه ای برای کتاب سوزی ها بازیگر جدید گرفت، اجرای خیریه دگمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید