مظفری: شانس حضور ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی 99 درصد است

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران: کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: شانس صعود ما به مرحله نهایی با توجه به میزبانی ایتالیا و هم گروهی آنها با ما حدود 99 درصد است.

مظفری: شانس حضور ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی 99 درصد است

ایرج مظفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد 2 بازی پیش روی تیم ملی ایران مقابل برزیل در لیگ جهانی والیبال گفت: در درجه اول باید به خاطر پیروزی تاریخی والیبال ایران مقابل برزیل به همه کسانی که از والیبال سود می برند و نمی برند تبریک بگویم. در درجه دوم باید تاکید کنم برزیل همیشه برزیل است و هرگز تیم دست و پا بسته ای نیست.

وی افزود: شرایط تیم ملی برزیل در کشورش اصلا خوب نبود. آنها 3 مسابقه از 4 بازی قبلی خود را باخته بودند و فشار رسانه ها که رابطه خوبی هم با رزنده، سرمربی تیم ملی برزیل ندارند، روی این تیم زیاد است. یکی از دلایل این اختلاف حضور پسر رزنده به عنوان پاسور اول تیم ملی برزیل است به همین خاطر آنها در خارج از خانه بدون استرس و بهتر بازی می کنند.

مظفری ادامه داد: مصدومیت یکی از دریافت کننده های اصلی تیم ملی برزیل در بازی مقابل ایران می تواند به برتری مجدد ما در تهران منجر شود. ما باید حداکثر استفاده را از میزبانی خود ببریم چون شانس صعودمان به مرحله نهایی با توجه به میزبانی ایتالیا و هم گروهی آنها با ما، حدود 99 درصد است. تیم ایران می تواند به مرحله نهایی برسد ولی باید از بازی های تهران امتیاز جمع کند. اگر به مرحله نهایی برسیم حتی احتمال آن وجود دارد که جزو 4 تیم برتر لیگ جهانی هم بشویم.

سرمربی سابق تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: تیم ملی در مقطع فعلی احتیاج به حمایت همه دارد. امیدوارم دریافت های اول تیم ملی در آن بازی مثل بازی دوم با برزیل باشد. دفاع های کناری ما هوشیار و فعال باشند و سرویس زنان قدرتی ما از سرویس دوم هم استفاده کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 624

به "مظفری: شانس حضور ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی 99 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظفری: شانس حضور ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی 99 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید