منزوی: امروز راه چاره جدیدی را برای پرداخت پول استراماچونی امتحان می کنیم، او دنبال این نیست که پولش را بگیرد و برنگردد

به گزارش گیگابلاگ، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امروز مشغول آنالیز راه چاره جدید هستیم و در اولین فرصت با استراماچونی تماس برقرار می کنیم تا ببینیم راه چاره جدیدمان جواب می دهد یا نه.

منزوی: امروز راه چاره جدیدی را برای پرداخت پول استراماچونی امتحان می کنیم، او دنبال این نیست که پولش را بگیرد و برنگردد

از وبلاگ 14 ستاره دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت وگوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر درباره برگشت استراماچونی به استقلال گفت: هر دو طرف می خواهند با هم همکاری نمایند و این طور نیست که یک طرف بخواهد و طرف دیگر نخواهد. آقای استراماچونی دنبال این نیست که پولش را بگیرد و نیاید. چون بدهی که باشگاه استقلال به او دارد امروز پرداخت نشود، به هرحال دو روز دیگر پرداخت می شود. تمام اراده باشگاه استقلال این است که با توجه به زحماتی که استراماچونی کشیده، تیم را به اینجا رسانده و باعث شادی طرفداران شده است، در کنار تیم باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: مشکل از جایی آغاز شده است که ما دیگر پول را به وسیله شخص سوم نمی توانیم به حساب استراماچونی واریز کنیم. این صراحتاً در ایمیل آمده است، وگرنه ما می توانستیم به وسیله صرافی های اطراف وجه را به حساب ایشان واریز کنیم، اما با توجه به مسائل پیش آمده و دو حواله ای که در 23 و 26 نوامبر زدیم عملاً این راه بسته شده است.

وی اضافه نمود: بهترین راه این بود که به وسیله یکی از حساب ها از کشورهای همسایه اقدام کنیم که این هم برای شان مقدور نبوده است. راهی که دو وزارتخانه امور خارجه، ورزش و باشگاه استقلال تمام وقت شان را گذاشتند تا انتقال وجه به وسیله سفارت ایران در ترکیه به بانک سپه و در نهایت به استراماچونی انجام شود.

منزوی در پاسخ به این پرسش که آیا استراماچونی به استقلال برمی شود یا خیر؟، تأکید کرد: برای این کار تمام کوشش مان را می کنیم. درباره وجهی که آنجا آماده شده، استراماچونی اعلام نموده موانع قانونی ایجاد شده است و ما دنبال این هستیم که ببینیم چه مانعی ایجاد شده که او نتوانسته چک را دریافت نکند. اگر این چک را دریافت کند عملاً چک در حساب استراماچونی است.

وی توضیح داد: ما در حال آنالیز این موضوع هستیم، تیم ما 10 روز است که بلاتکلیف هست، اما احساس طرفداران و کوششی که در این چند روز شده آنقدر ارزش دارد و دستور اکید وزیر ورزش هم بر این بود که کار ادامه بدهید. حتی با توجه به انتقاد کارشناسان که گفتند دو وزارتخانه و یک باشگاه کارشان را زمین گذاشته اند و دنبال برگرداندن استراماچونی هستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: از جانب باشگاه استقلال اراده جدی بر حضور استراماچونی در تیم است و تمام موانع را برطرف نموده ایم. ما اختیار، مسئولیت و توانایی داریم و تا جایی که توان مان اجازه بدهد و بتوانیم با قوانین کنار بیاییم این کار را انجام می دهیم. این مسئله باید جا بیفتد، چون دیشب شایعه شده بود ما در خارج از تهران گزینه های ایرانی را آنالیز می کنیم. من برای تمام گزینه های ایرانی احترام قائلم، اما هنوز سرمربی ما آقای استراماچونی است و تمام کوشش مان این است که او برشود.

منزوی در خاتمه گفت: امروز هم مشغول آنالیز راه چاره جدید هستیم، با توجه به اختلاف ساعت با ایتالیا در اولین فرصت با آنجا تماس برقرار می کنیم تا ببینیم راه چاره جدیدمان جواب می دهد یا نه. چون می دانم استراماچونی مصاحبه های داخل ایران را رصد می نماید، خواهش می کنم به خاطر احساسات طرفداران و کوشش هفت هشت ماه گذشته که برشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1779

به "منزوی: امروز راه چاره جدیدی را برای پرداخت پول استراماچونی امتحان می کنیم، او دنبال این نیست که پولش را بگیرد و برنگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منزوی: امروز راه چاره جدیدی را برای پرداخت پول استراماچونی امتحان می کنیم، او دنبال این نیست که پولش را بگیرد و برنگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید