مورینیو: من شرمنده ام و بازیکنانم هم باید شرمنده باشند

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی باخت خانگی سنگین تیمش در دور چهارم جام حذفی انگلیس را مایه رسوایی آبی پوشان لندن دانست.

مورینیو: من شرمنده ام و بازیکنانم هم باید شرمنده باشند

به گزارش خبرنگاران، به دنبال شکست 4 بر 2 تیم فوتبال چلسی مقابل تیم دسته دومی بردفورد در ورزشگاه استمفوردبریج که آبی پوشان لندن را از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس محروم کرد، ژوزه مورینیو اعتراف کرد که تیمش باید از بابت قبول چنین نتیجه ای شرمنده باشد.

مردان مورینیو در شرایطی متحمل دومین شکست سنگین این فصل خود (پس از باخت 5 بر 3 برابر تاتنهام در لیگ برتر) شدند که 2 بر صفر از بردفورد پیش بودند. با قبول این شکست رؤیای کسب چهارگانه قهرمانی برای هواداران چلسی که امیدوار بودند تیم شان تمام جام های داخلی و اروپایی را کسب کند، بر باد رفت.

مورینیو پس از این بازی گفت: من احساس شرمندگی می کنم و فکر می کنم که بازیکنانم هم دقیقاً باید همین احساس را داشته باشند. من همان حرف هایی را می زنم که روز قبل از بازی زدم. گفته بودم که اگر این بازی را ببازیم شرم آور و یک رسوایی است. می پرسید این یکی از بدترین نتایج دوران مربیگری ام بوده است؟ می گویم بله اما زیبای فوتبال و جام حذفی انگلیس به همین چیزهاست.

مورینیو ادامه داد: در برخی از رشته های ورزشی که تعدادشان هم زیاد نیست امکان دارد بهترین تیم و بازیکنان به تیمی با پتانسیل کاملاً متفاوت تن به شکست دهند. البته زیبایی جام حذفی به همین چیزهاست. در تاریخ جام حذفی، همیشه چنین اتفاقاتی برای مربیان و بازیکنان رخ داده است البته درست نیست که تیم دیگر میدان را فراموش کنیم و فقط روی ابعاد منفی بازی چلسی تمرکز کنیم. بردفورد هم شایسته کسب چنین نتیجه تحسین برانگیزی بود. اگرچه از بابت نتیجه ای که رقم خورده است احساس بدی پیدا کرده ام اما برای بردفورد خوشحالم.

مورینیو برای بازی برابر بردفورد سیتی نمانیا ماتیچ، دیه گو کاستا و برانیسلاو ایوانوویچ را از ترکیب اصلی چلسی کنار گذاشت و سسک فابرگاس، ادن ازار و جان تری هم آغاز بازی را از روی نیمکت تماشا کردند.

آقای خاص علت این تغییر در ترکیب چلسی را اینگونه توضیح داد: تیمی که من انتخاب کردم، تیم خوبی است و تنها بازیکنی که از تیم جوانان باشگاه به ما ملحق شد، آندریاس کریستنسن بود. کار او خوب بود. کریستنسن دلیل شکست ما نبود. این پسر کارش را خوب انجام داد. سایر بازیکنان هم باید برای بازی در چلسی آماده باشند. اگر آنها نتوانند برابر تیمی از لیگ قهرمانی، لیگ یک یا دو به میدان بروند، پس کجا باید به آنها فرصت بازی داد؟ این تیم همان تیمی است که در دور قبلی جام حذفی برابر واتفورد بازی کرد و پیروز شد. بازیکنانی که بازی کردند، مشتی بچه کم سن و سال و کم تجربه نیستند. من فکر می کنم که انتخاب نفرات تیم خوب بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2178

به "مورینیو: من شرمنده ام و بازیکنانم هم باید شرمنده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: من شرمنده ام و بازیکنانم هم باید شرمنده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید