توافق داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو

به گزارش گیگابلاگ، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی برای پیوستن به آبی پوشان رم به توافق رسید.

توافق داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شد داوید سیلوا برای پیوستن به آبی پوشان رم با مدیران باشگاه لاتزیو به توافق رسیده است. طبق این گزارش، برادر این هافبک اسپانیایی ملاقاتی با مدیران باشگاه لاتزیو در مرکز ورزشی فورملو که مجموعه تمرینی باشگاه لاتزیوست، داشته و در مذاکراتی که با یکدیگر داشته اند، داوید سیلوا 34 ساله پیشنهاد پیوستن به تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی را پذیرفته است.

کوریره دلو اسپورت اطلاع داد طرفین همچنان در حال کار روی جزئیات پیشنهادی این قرارداد هستند و انتظار می رود به زودی توافق بر سر جزئیات نیز نهایی گردد. طبق این گزارش، انتظار می رود این هافبک اسپانیایی خبر توافقش با لاتزیو را روز یکشنبه اعلام کند.

منچسترسیتی در حال حاضر خود را آماده بازی برگشت با رئال مادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می نماید و سیلوا پس از این رقابت ها به حضور 10 ساله اش در من سیتی سرانجام خواهد داد.

هافبک پیشین تیم های والنسیا، ایبار و سلتاویگو از سال 2010 در عضویت منچسترسیتی است و تا به امروز چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس، پنج قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس را با این تیم تجربه نموده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5155

به "توافق داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید