میلان به پرداخت غرامت 5 میلیون یورویی به اسطوره اش محکوم شد

به گزارش گیگابلاگ، باشگاه میلان از سوی دادگاهی در ایتالیا به پرداخت غرامتی سنگین به یکی از اسطوره های سابق خود محکوم شد.

میلان به پرداخت غرامت 5 میلیون یورویی به اسطوره اش محکوم شد

به گزارش خبرنگاران، دادگاه شهر میلان، تیم قرمزومشکی پوش این شهر را به پرداخت غرامتی 5.3 میلیون یورویی به اسطوره کروات و مدیرورزشی سابق خود زونیمیر بوبان محکوم کرد.

بوبان در ماه مارس سال 2020 به دلیل اختلاف علنی که با ایوان گازیدیس مدیراجرایی باشگاه پیدا کرد، اخراج شد و اکنون طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، این باشگاه محکوم به پرداخت غرامتی سنگین به این مرد 52 ساله شده است.

بوبان پیش از اخراجش در یک گفت و گو با گاتزتا دلواسپورت، بابت برخی از مسائل باشگاه، گازیدیس را مقصر جلوه داد و مدت کوتاهی پس از آن اخراج شد. گلایه او بابت رویکرد غیرحرفه ای باشگاه برای تماس با رالف رانگنیک گزینه مربیگری سابق میلان بدون اطلاع دادن به او به عنوان مسئول انجام این کار بود. بوبان پس از اخراج شدن از میلان، از این باشگاه شکایت کرد و اکنون دادگاه به نفع او رأی داده است. با این حال میلان هنوز قصد پرداخت چنین غرامتی را ندارد، چون می خواهد نسبت به حکم صادر شده فرجام خواهی کند.

بوبان در دوران بازی خود در میلان طی دهه 90، با این تیم چهار بار قهرمان سری A، سه بار قهرمان سوپرجام ایتالیا، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک بار قهرمان سوپرجام اروپا شد. او جزو بازیکنانی است که نام شان در تالار مشاهیر باشگاه میلان و در فهرست 20 بازیکن برتر تاریخ این باشگاه قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7534

به "میلان به پرداخت غرامت 5 میلیون یورویی به اسطوره اش محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان به پرداخت غرامت 5 میلیون یورویی به اسطوره اش محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید