نسل نو سایبان خودرو پیش ساخته بدون پایه مزاحم

به گزارش گیگابلاگ، سایبان بزرگمهر می تواند برای پارکینگ و ایجاد سایه برای خودروها استفاده شوند چرا که لازمه هر خودرویی، محلی برای نگهداری از آن می باشد. محافظت خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش نه تنها در تابستان بلکه در تمام طول سال اهمیت ویژه دارد. ماشین هایی که در پارکینگ های مسقف نگهداری می شوند عمر مفید بیشتری نسبت به ماشین هایی دارند که در فضای آزاد و در مقابل نور خورشید و عوامل جوی قرار می گیرند.

نسل نو سایبان خودرو پیش ساخته بدون پایه مزاحم

از طرفی خودرو در سایبان سر پوشیده و محلی که دارای سایبان خودرو باشد دیر تر کثیف شده و نیاز کمتری به کارواش دارد.

سایبان خودرو پیش ساخته چیست؟

سازه ای که فرایند ساخت آن در محیط کارخانه و تحت نظارت واحد کنترل کیفی ساخته و پرداخته می گردد و درتمام قطعات از طریق پیچ و مهره به هم متصل می شوند.

سایبان خودرو پیش ساخته چه مزایایی دارد؟

تمامی مراحل ساخت سایبان پیش ساخته در کارخانه انجام می پذیرد و فقط مراحل نصب سازه و مونتاژ آن در محل و در کمترین زمان اجرا می گردد. اسکلت اصلی سایبان عموما از پروفیل آهن با پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک ساخته شده و تمام قطعات بصورت پیچ ومهره ای به یکدیگر متصل می گردند. یکی از مزیت های خرید سایبان خودرو نصب در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد مزاحمت و سروصدا در محل نصب بوده و هیچگونه ضایعات و نخاله ای برجای نمی گذارد.

انواع سایبان ماشین پیش ساخته

گروه صنعتی بزرگمهر سایبان خودرو پیش ساخته خود را بسته به نوع طراحی و چگونگی نصب به چهار دسته سایبان خودرو پیش ساخته طرح فراز، سایبان خودرو پیش ساخته طرح نگین، سایبان خودرو پیش ساخته طرح باران، سایبان خودرو پیش ساخته طرح تاراز طبقه بندی نموده است.

سایبان ماشین پیش ساخته طرح تاراز:

پایه های CNC شده سایبان ماشین تاراز بسیار زیبا و چشم نواز است، این سایبان با قابلیت افزایش طول برای بالا بردن ظرفیت تعداد پارک خودرو، این امکان را فراهم نموده تا علاوه بر سایبان پارکینگ خودرو در منازل، به عنوان سایبان پارکینگ ماشین در سازمان ها و ارگان ها کاربری داشته باشد. با به کارگیری فناوری لیزر مابین دو پایه پهن و بزرگ سایبان تاراز، ورق سی ان سی شده ای تعبیه شده تا علاوه بر افزایش استقامت و استحکام، خالق منظره ای زیبا برای پیرامون خود باشد.

سایبان ماشین پیش ساخته طرح فراز:

سازه سایبان طرح فراز به دلایلی چون راحتی نصب و عدم نیاز به صفحه گذاری، و نداشتن ستون و پایه مزاحم مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع از سایبان در مواردی که فضای زیادی برای اختصاص دادن به سایبان وجود ندارند یکی از بهترین انتخاب هاست، چرا که سایبان ماشین فراز بزرگمهر از دو پایه تشکیل شده و فضای زیادی را اشغال نمی نماید .سایبان ماشین طرح فراز با قابلیت جابجایی، این امکان را برای برخی منازل که با محدودیت هایی برای ساخت سایبان رو به رو هستند و ممکن است نیاز تغییر مکان سایبان و یا جابه جایی سایبان از محلی به محل دیگر باشد؛ فراهم نموده است. و نیاز این دست از هموطنان را برآورده نموده تا به راحتی سایبان ماشین خود را رو باز، و به محل تازه منتقل کنند.

سایبان ماشین پیش ساخته طرح نگین:

خرپا های لیزری در سایبان ماشین پیش ساخته طرح نگین بزرگمهر دارای پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. در فرایند ساخت و اسمبل شدن سایبان نگین بزرگمهر، از سیم بکسل برای مقاومت و استحکام بیشتر سایبان استفاده می گردد. ناگفته نماند در طراحی سایبان نگین بزرگمهر، ممکن است بسته به شرایط مکان نصب، به صفحه گذاری نیاز باشد. این امر باعث افزایش مقاومت و طول عمر سایبان خودرو خواهد شد.

سایبان ماشین پیش ساخته طرح باران:

گروه صنعتی بزرگمهر همواره در تلاش است تا با تنوع در طراحی پایه های سایبان های پیچ و مهره ای خود، نیاز هر گونه سلیقه را بر آورده کند. سایبان طرح باران نیز به دلیل انحنایی که در طراحی به قسمت پایه ها داده شده از نمونه طراحی های منحصر به فرد محسوب می گردد که زیبایی فضا را دو چندان می نماید.

بهترین پوشش برای سایبان خودرو پیش ساخته:

UPVC (Unplasticized poly vinyl chloride) یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود و شکل سخت شده و یا به عبارتی فرم بدون پلاستیک پلی وینیل کلراید می باشد. عدم پوسیدگی و مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی شاخص ترین ویژگی های UPVC می باشد.

سایبان خودرو پیش ساخته با پوشش upvc از ورق های جنس upvc درجه یک از برندهای معتبر و مطرح ایران تامین می گردد. این نوع ورق ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، خم پذیری مناسبی هم دارد؛ و به دلیل وجود uv در متریال اصلی آن در مقابل تابش نور خورشید نیز مقاومت و عمر بالایی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13286

به "نسل نو سایبان خودرو پیش ساخته بدون پایه مزاحم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو سایبان خودرو پیش ساخته بدون پایه مزاحم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید