نظر مساعد اروپا درباره داروی ایرانی کنترل کرونا

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا رمضانی امروز در مراسم رونمایی از داروی گیاهی سالیراویرا که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید گفت: این دارو با تکنولوژی بیولوژی فراوری شده و اکنون آماده ورود به بازار است.

نظر مساعد اروپا درباره داروی ایرانی کنترل کرونا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوری کننده داروی کنترل کننده کرونا مستقر در پارک فناوری پردیس بیان نمود: برای فراوری این دارو از 3 علم جهان از قبیل داروسازی، بی و و شیمی برای مقابله با ویروس کرونا بهره بردیم.

به گفته وی، این دارو دارای فرمولی است که از راه های مختلف تجویزی اسپری دهان و بینی، قرص و بخور قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه این دارو سمیت ژنتیکی ایجاد نمی کند و بر روی ژنتیک مغز استخوان هم اثری ندارد، گفت: در حال حاضر کد اخلاق داروی سالیراویرا به اسم کنترل کرونا پیش از واکسیناسیون را از سازمان غذا و دارو اخذ کردیم تا به زودی وارد بازار گردد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان اضافه کرد: تمام مراحل مطالعات فیزیک، شیمی، ژنتیک و سنجش بار ویروسی این دارو را در شرکت انجام دادیم؛ حتی نمونه هایی از این دارو به اتحادیه اروپا ارسال و نظر مساعد آنها گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بنا داریم برای دریافت مجوز استاندارد در اروپا اقدام کنیم که به زودی محقق می گردد.

رمضانی ادامه داد: در مجموع اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس و… برای ساخت این دارو با شرکت ما همکاری کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10008

به "نظر مساعد اروپا درباره داروی ایرانی کنترل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر مساعد اروپا درباره داروی ایرانی کنترل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید