وزیر حمل و نقل انگلیس: بحران سوخت کدام است؟

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، گرانت شاپس وزیر حمل و نقل انگلیس از مردم این کشور خواسته است که هنگام خرید بنزین، عادی رفتار نمایند و تاکید نمود که هیچ کمبودی در سوخت وجود ندارد.

وزیر حمل و نقل انگلیس: بحران سوخت کدام است؟

وی در مصاحبه با اسکای نیوز گفت که دولت اکنون در حال آنالیز کمبود رانندگان وسایل نقلیه سنگین است که منجر به مشکلاتی در تامین سوخت شده است. شاپس با تکرار اظهار نظر اوایل هفته خود، از مردم خواست آرامش خود را حفظ نمایند.

وی در همین رابطه گفت: بنابراین مهمترین مسئله این است که مردم طبق معمول کار خود را ادامه دهند و خودروهای خود را در حالت عادی (از بنزین) پر نمایند، در این صورت صف در پمپ بنزین ها یا کمبودی در پمپ وجود نخواهد داشت.

اظهارات وی در حالی بیان می گردد که بخش هایی از انگلیس به علت هجوم مردم به پمپ بنزین ها، شاهد هرج و مرج شدند که منجر به ایجاد صف های گسترده و مسدود شدن راه ها شد.

این مسئله بعد از آن رخ داد که شرکت نفت و گاز بریتیش پترولیوم (BP) خاطرنشان کرد که تعداد زیادی از پمپ بنزین های خود را در این کشور به علت کمبود رانندگان کامیون بسته است.

انجمن حمل و نقل جاده ای در انگلیس تخمین زده است که این کشور با کمبود حدود صد هزار راننده دارای مجوز برای کار با کامیون روبرو است.

بعلاوه پس از اظهارات وزیر حمل و نقل انگلیس، بسیاری از کاربران شبکه های مجازی در این کشور به انتقاد از سخنان وی پرداختند.

بسیاری از کاربران انگلیسی، ضمن اعلام اینکه به دولت این کشور اعتماد ندارند، معتقدند صحبت های شاپ که از مردم خواسته است به طور عادی ادامه دهند در ایجاد هرج مرج و هول و هراس در بین مردم تاثیر داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10894

به "وزیر حمل و نقل انگلیس: بحران سوخت کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر حمل و نقل انگلیس: بحران سوخت کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید