شرایط هوا در روزهای آینده ، 4 روز برفی داریم

به گزارش گیگابلاگ، سازمان هواشناسی بیان کرد طی 4 روز آینده مناطق مختلفی از کشور شاهد بارش برف و کاهش دما خواهند بود.

شرایط هوا در روزهای آینده ، 4 روز برفی داریم

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف، باران و تگرگ از امروز، پنجشنبه 19 دی، تا یکشنبه آینده در بیشتر مناطق کشور از کاهش 3 تا 7 درجه ای دما اطلاع داد.

  • خبرنگاران TV | زیبایی بارش برف در پایتخت

تسنیم که این خبر را منتشر نموده، به نقل از این سازمان می افزاید: بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز آسمان تهران ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران پیش بینی شده که از حجم بارندگی در اواخر وقت امروز کاسته خواهد شد.آسمان تهران فردا آدینه نیمه ابری با وزش باد 9 تا 15 کیلومتری در جهت شرقی و روزهای شنبه و یکشنبه نیمه ابری پیش بینی شده است.

همچنین امروز در استان های واقع در شمالغرب، غرب، بعضی مناطق جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه های البرز مرکزی و غربی، سواحل مرکززی و غربی دریای خزر و از اواخر وقت در جنوب کشور بارندگی پیش بینی شده است. این بارش ها در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف بوده و در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

فردا در شمالغرب ، غرب و جنوب غرب بارش خفیف و در سایر مناطق کشور بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برف و احتمال تگرگ ووزش باد شدید پیش بینی می گردد.

روز شنبه هفته آینده به جز نوار غربی کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز در سایر مناطق کشور بارش برف و باران پیش بینی می گردد. شدت بارش ها در این روز در نیمه شرقی کشور و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر است. روز یکشنبه نیز در سواحل شمالی و در نوار شرقی کشور بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

دمای هوا از صبح آدینه در مناطق شمالغرب و غرب کشور 3 تا 5 درجه، در مناطق البرز جنوبی و نواحی مرکززی 2 تا 3 درجه و از صبح شنبه در شرق 3 تا 7 درجه کاهی می یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2048

به "شرایط هوا در روزهای آینده ، 4 روز برفی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوا در روزهای آینده ، 4 روز برفی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید