پرسپولیس به یک شرط صدرنشین لیگ برتر می گردد

به گزارش گیگابلاگ، پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

پرسپولیس به یک شرط صدرنشین لیگ برتر می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز و فردا، دوشنبه و سه شنبه، برگزار می گردد و ممکن است معادلات صدر جدول بهم بریزد. در واقع شرایط جدول به گونه ای است که هرآن محتمل است صدرنشین لیگ بعد از سرانجام این هفته تغییر کند.

در جدول رده بندی بعد از 6 هفته، سپاهان با 13 امتیاز صدرنشین است و دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال با 12 امتیاز و با درنظر گرفتن تفاضل گل، در رده های دوم و سوم قرار دارند. پرسپولیس و پیکان هم با 11 امتیاز و دوباره با درنظر گرفتن تفاضل گل در رده های چهارم و پنجم هستند. گل گهر و فولاد هم با 10 امتیاز و دوباره به علت تفاضل گل، در رده ششم و هفتم. با در نظر گرفتن آنکه فاصله فولاد رده هفتمی با صدر جدول 3 امتیاز است، این تیم هم اگرچه سخت، ولی روی کاغذ شانس رسیدن به صدرجدول را بسته به فعل و انفعالاتی پیچیده در سرانجام همین هفته دارد.

با این حال، با درنظر گرفتن بازی های این هفته، می گردد گفت پرسپولیس بازی راحت تری در مقایسه با سایر تیم های صدرنشین دارد و حتی می تواند به صدرنشینی در سرانجام هفته هفتم فکر کند. پرسپولیس باید در خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که روی کاغذ ساده تر از تقابل سپاهان - نساجی و یا بازی خارج از خانه استقلال با صنعت نفت است.

پرسپولیس بسته به یکی دو حال می تواند صدرنشین هم گردد. اگر این تیم نفت مسجد سلیمان را ببرد و سه رقیب بالای سرش در جدول یعنی سپاهان، آلومینیوم و استقلال شکست بخورند و البته پیکان هم مساوی کند یا با اختلاف یک گل برنده گردد، آن وقت پرسپولیس به صدرجدول می رسد.

حال دوم این است که سپاهان صدرنشین ببازد و آلومینیوم و استقلال در بازی های این هفته مساوی نمایند. در این حال اگر پرسپولیس برنده گردد و پیکان هم شرط قبلی را رعایت کند، پرسپولیس دوباره صدرنشین می گردد. البته حالت سومی هم وجود دارد که سه تیم بالاتر از پرسپولیس مساوی نمایند که در آن صورت شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به صدر جدول باید با اختلاف 4 گل از سد نفت مسجد سلیمان عبور نمایند که کار چندان راحتی نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12147

به "پرسپولیس به یک شرط صدرنشین لیگ برتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به یک شرط صدرنشین لیگ برتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید