پرفروش ترین کراس اور دنیا در سال 2018

به گزارش گیگابلاگ، نیسان قشقایی عنوان پر فروش ترین کراس اور کامپکت دنیا را در اختیار دارد. این خودرو برای سال 2019 بهینه سازی شده است.

پرفروش ترین کراس اور دنیا در سال 2018

خبرنگاران | سرویس اخبار - نسل دوم نیسان قشقایی از سال 2013 در بازار حضور دارد. نیسان با وجود موفقیت قشقایی تصمیم گرفته تا مدلی فیس لیفت از این کراس اور محبوب را برای سال 2019 روانه بازار کند. مدل فیس لیفت شده تغییرات زیادی به خود دیده که مهم ترین آن ها را باید استفاده از پیشرانه جدید 1.3 لیتری توربوشارژردار دانست.

این موتور بنزینی چهار سیلندر طی همکاری مشترک بین گروه رنو نیسان و دایملر (مرسدس بنز) ساخته شده است تا در محصولات مختلفی از هر سه خودروساز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در مدل قشقایی این پیشرانه با دو نوع خروجی مختلف قابل انتخاب است که شامل نسخه های 138 اسب بخار و 158 اسب بخار قدرت می گردد. البته مشتریان همچنان می توانند در صورت تمایل پیشرانه های قدیمی 1.2 و 1.6 لیتری را نیز برای خودروی خود انتخاب نمایند.

در جدیدترین آنالیز که توسط AutoTrader صورت گرفته، پیشرانه های ضعیف تر نیسان قشقایی با وجود اینکه قدرت کم تری دارند اما دارای مزایایی همچون مصرف سوخت کم تر و کارکرد کم صداتر در مقایسه با پیشرانه های قدیمی این خودرو هستند.

این پیشرانه ها جوابگوی نیازهای 95 درصد خریداران نیسان قشقایی هستند و افرادی که خواستار پیشرانه قدرتمندتر باشند می توانند نسخه 160 اسب بخار را انتخاب نمایند که به همراه یک جعبه دنده هفت سرعته از نوع دوکلاچه عرضه می گردد.

موردی که در نیسان قشقایی فیس لیفت 2019 می تواند خریداران را به خود جلب کند سیستم سرگرمی جدید این خودرو است که در تمامی تیپ های نیسان قشقایی به جز تیپ پایه به صورت استاندارد وجود دارد.

نیسان قشقایی خودروی راحت و جاداری است که فضای صندوق مناسبی دارد، به همین دلیل پیش بینی می گردد که مدل فیس لیفت 2019 این کراس اور ژاپنی همچنان بتواند صندلی خود را به عنوان یکی از پر فروش ترین خودروهای بازار جهانی حفظ کند. این خودرو با قیمت پایه 23 هزار دلار فروخته خواهد شد.

منبع: زومیت

منبع: setare.com
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8238

به "پرفروش ترین کراس اور دنیا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین کراس اور دنیا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید