قیمت آریزو 5 تازه از سوی مدیران خودرو اعلام شد

به گزارش گیگابلاگ، خودرو آریزو 5 نو مدیران خودرو به صورت رسمی رونمایی شد. با گذشت 5 سال از عرضه آریزو 5 در ایران و فروش بیش از 50 هزار خودرو، اکنون مدیران خودرو نسخه نوتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی 680 میلیون تومان معرفی کرد. تغییرات در نمای ظاهری آریزو 5 نسبت به نوع گذشته این خودرو کم است. جلوپنجره این خودرو کمی تغییر نموده و به صورت معروف به کهکشانی درآمده است . بعلاوه طرح رینگ های این خودرو هم عوض شده است.

قیمت آریزو 5 تازه از سوی مدیران خودرو اعلام شد

قسمت هیجان انگیز چری آریزو 5 پرو، کابین تازهش است؛ البته آنهایی که در سال 2020 چری آریزو 5 اسپرت را دیده بودند، دیگر هیجان زده نمی شوند، چراکه به غیر از طراحی دوباره کنسول مرکزی، کابین این دو خودرو هیچ تفاوتی با هم ندارد. ولی برای آنهایی که تا به امروز فقط کابین آریزو 5 بازار ایران را دیده اند، کابین تازه آریزو 5 قطعاً جلب توجه می نماید.

سیستم تهویه آریزو 5 تازه از نوع لمسی است. البته بهتر است بگوییم که به غیر از تنظیم دور فن و تنظیم دما که دو کلید دایره ای شکل دارند، مابقی اجزای پنل تهویه به صورت لمسی کار می نماید. ضمن اینکه مخفی کردن دریچه های تهویه جلو باعث شده است تا داشبورد ساده تر اما مدرن تر به نظر برسد. چری بعلاوه گفته که کیفیت تریم رودری ها و مقدار نور صفحه کیلومتر را بهبود داده است.

بعلاوه رینگ ها نیز تغییر نموده است و طرح تازهی دارد، اما سایز آنها تغییری ننموده و همچنان از نوع 16 اینچی استاندارد با تایرهای 205.55 یا 17 اینچی سفارشی با تایرهای 205.50 است. فیس لیفت تازه آریزو 5 که در بازار چین با نام آریزو 5 پرو شناخته می گردد، قرار است این خودرو فقط در نسخه توربوشارژ به ایران بیاید و تا به امروز مدیران خودرو هیچ برنامه ای برای فراوری نسخه تنفس طبیعی آن نداشته است.

موتور به کاررفته در آریزو 5 تازه همان نسخه 1.5 لیتری توربو قبلی است که توانایی فراوری 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را دارد. بزرگ ترین تغییر فنی را باید در استفاده از گیربکس تازه این خودرو دانست. گیربکس این خودرو از 7 سرعته سی وی تی به 9 سرعته سی وی تی تغییر نموده است که این تغییر توان خودرو را به خوبی افزایش داده است. در آیین رونمایی از این محصول قیمت نهایی 680 میلیون تومان مشخص شده است.

آگهی های خرید و فروش آریزو 5

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15502

به "قیمت آریزو 5 تازه از سوی مدیران خودرو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آریزو 5 تازه از سوی مدیران خودرو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید