پیانیچ: تا جام نبرم از حضورم در بارسلونا راضی نخواهم بود

به گزارش گیگابلاگ، هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا می گوید زمانی از حضورش در این تیم رضایت خواهد داشت که بتواند با آن جام های مهم را کسب کند.

پیانیچ: تا جام نبرم از حضورم در بارسلونا راضی نخواهم بود

به گزارش خبرنگاران، میارلم پیانیچ همچنان به ایفای نقش یک نیمکت نشین در تیم فوتبال بارسلونا ادامه می دهد و سریال حضورهای او در میدان به نام بازیکن تعویضی روز شنبه مقابل رئال بتیس هم ادامه پیدا کرد. بعد از آن بازی او پیامی معنادار در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی گذاشت که برخی آن را به منزله نارضایتی وی از نبودن در ترکیب اصلی بارسلونا قلمداد کردند.

پیانیچ هم مصاحبه ای با کانال پلاس فرانسه انجام داده و در آن درباره انتقالش به بارسلونا از یوونتوس در تابستان سال جاری صحبت کرده است. او در این مصاحبه اعتراف کرد که کاملاً از حضورش راضی نیست اما نه به خاطر نیمت نشینی.

پیانیچ گفت: من در بهترین باشگاه دنیا هستم و شیوه بازی این تیم همان چیزی است که همیشه دوست داشتم بازی کنم. با این حال من راضی نیستم. من می خواهم که شانس بردن بزرگترین جام ها را داشته باشم. این هدف من در بارسلونا است.

پیانیچ انتقالش به بارسلونا را به موقع دانست و ادامه داد: من در گذشته امکان بازی در تیم هایی مانند بایرن مونیخ و اینتر را داشتم اما آن موقع احساس می کردم که زمان مناسبی برای رفتن به آن تیم ها نیست. همچنین می توانستیم دوران حضورم در یوونتوس را دو سال زودتر آغاز کنم اما آن موقع هم می دانستم زمان خوبی برای بازی در این تیم نیست. نمی خواستم دو سال از سال های بازی ام را با نیمکت نشینی در تیمی که در آن موقع پوگبا و ویدال و پیرلو را داشت از دست بدهد. الان اما من برای بارسلونا بازی می کنم و این یک چالش است.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در انتها راجع به سبک بازی خودش نام کرد: بازی من اینگونه است که ابتدا باید همه چیز را رصد کنم و بعد به بازی تیمم سرعت بدهم. خود من سریعترین بازیکن تیم نیستم اما می توانم سرعت گردش توپ را بالا ببرم. این نوع نگاه من به بازی است. می دانم که از نظر فیزیکی هم بهترین بازیکن نیستم اگرچه روی این وجه از بازی ام هم کار کرده ام اما مهمترین چیز در مورد بازی ام کنترل توپ، پاسکاری و دیدن بازیکنانی است که فرصت گلزنی دارند. به نظر من فوتبال یعنی باهوش بودن در زمین بازی.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10351

به "پیانیچ: تا جام نبرم از حضورم در بارسلونا راضی نخواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیانیچ: تا جام نبرم از حضورم در بارسلونا راضی نخواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید