پیروزی مهرام در دیدار سنتی با ذوب آهن

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/اصفهانتیم ­های ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران در چارچوب هفته اول لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 81 بر 53 به سود مهرام به انتها رسید.

پیروزی مهرام در دیدار سنتی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگاران، نخستین هفته از لیگ برتر بسکتبال از امروز شروع شد و تیم ­های ذوب آهن اصفهان و مهرام تهران از ساعت 16 در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار را مهرام با نتیجه 81 بر 53 پیروز شد.

ذوبی­ ها نسبت به سال گذشته تیم جوان­تری را تشکیل داده بودند، اما حضور مهران حاتمی روی نیمکت این تیم کمک شایانی به جوانان این تیم خواهد کرد. در آن سمت نیز حضور صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی شکل خوبی به تیم مهرام داده ­است.

کوارتر اول این دیدار هر دو تیم خوب بازی کردند، اما برخی حملات ذوب­ آهن وارد سبد حریف تهرانی نشد و درمقابل مهرامی ­ها 3 امتیازی­ های خوبی زدند. این کوارتر را مهرامی­ ها با نتیجه 20 بر 15 پیروز شدند.

سفیدپوشان ذوب آهن با وجود این که در ابتدای کوارتر دوم 3 امتیازی­ های خوبی زدند، اما باز هم نتوانستند، اختلاف را کاهش دهند، تا نیمه نخست بازی با نتیجه 35 بر 29 به سود تیم مهرام به اتمام رسید.

شاگردان حاتمی کوارتر سوم را نیز خوب شروع کردند، اما تجربه بازیکنان مهرام اجازه پیش افتادن به بازیکنان ذوب آهن را نداد تا این کوارتر نیز با نتیجه 55 بر 45 به اتمام برسد.

در کوارتر پایانی نیز تیم مهرام اختلاف بیشتری ایجاد کرد و در پایان بازی را با نتیجه 81 بر 53 پیروز شد.

حواشی:

مانند سال گذشته ورود بانوان برای این دیدار آزاد بود و بانوان نیز استقبال خوبی از این بازی به عمل آوردند.

جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، فریبا صادقی مربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن و برخی پیشکسوتان بسکتبال اصفهان از مهمانان ویژه این دیدار بودند.

حدود 400 نفر از بسکتبال دوستان اصفهانی از نزدیک این بازی را نظارگر بودند.

هواداران ذوب آهن از ابتدا تا انتهای بازی تیم خود را تشویق ­کردند.

در طول بازی چندین مرتبه بازیکنان مهرام به دلیل بی­ احترامی­ هایی که از سوی هواداران به آن ها صورت گرفت، بازی را متوقف کردند و ناظر و مسئولان بازی با هواداران به گفت و گو پرداختند تا قضیه ختم به خیر شد.

تعدادی از هواداران مهرام نیز در سالن حضور داشتند که از نیمه دوم تیم خود را تشویق ­کردند و البته این تشویق ها با واکنش هواداران ذوب آهن رو به رو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 934

به "پیروزی مهرام در دیدار سنتی با ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مهرام در دیدار سنتی با ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید