پیروزی گلدن استیت و بروکلین در خانه حریفان، لیرز باخت

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز چهارشنبه با برگزاری چهار بازی ادامه یافت که طی آن تیم های گلدن استیت وریرز، بروکلین نتز و اورلاندو مجیک در خانه حریفان خود به پیروزی دست یافتند و تنها لس آنجلس لیکرز بود که خارج از خانه طعم شکست را چشید.

پیروزی گلدن استیت و بروکلین در خانه حریفان، لیرز باخت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در یکی از جذاب ترین دیدارها تیمهای نیو اورلینز پلیکانز و گلدن استیت وریرز در حضور 15 هزار و 330 تماشاگر سالن نیو اورلینز به مصاف یکدیگر رفتند که در خاتمه تیم وریرز با حساب 102 بر 101 از سد میزبان خود گذشت. کلی ثامپسون با کسب 22 امتیاز، 8 پاس گل و 5 ریباند موثرترین بازیکن تیم گلدن استیت در این این بازی بود. رایان اندرسون هم با 21 امتیاز بهترین بازیکن تیم نیو اورلینز بود.

در یکی دیگر از دیدارها تیم بروکلین نتز در خانه تورنتو رپتورز 102 بر 100 برنده شد. در حالی که پل پیرس و کوین گارنت فورواردهای تیم بروکلین در این بازی درخشش آنچنانی نداشتند و به ترتیب 16 و 12 امتیاز کسب کردند اندری بلاتچ سنتر 211 سانتی متری این تیم با 24 امتیاز موثرترین یار تیمش بود. در ترکیب میزبان هم دیمار دیروزان با کسب 27 امتیاز شب درخشانی داشت. این بازی در حضور 16 هزار و 241 تماشاگر سالن ایر کانادا سنتر شهر تورنتو برگزار گردید.

کوبی بریانت یک روز پس از تمدید قرارداد خود در سفر لیکرز به واشنگنتن هم تیمی های خود را با وجود مصدومیت از ناحیه آشیل همراهی کرد تا آنها برای بازی مقابل ویزاردز روحیه بگیرند ولی حمایت 19 هزار و 204 طرفدار میزبان باعث شد تا واشنگنتن این بازی را 116 بر 111 از آن خود کند. جان وال گارد تیم ویزاردز با 31 امتیاز بهترین یار این تیم بود. نه نه فوروارد برزیلی این تیم هم 30 امتیاز برابر لیکرز کسب کرد. در آن سوی میدان هم هنری ژاویر با 22 امتیاز بهترین بازیکن لیکرز بود. پائو گاسول در این بازی بیشتر از 17 امتیاز کسب نکرد.

اورلاندو مجیک هم در مقابل دیدگان 13 هزار و 164 طرفدار تیم آتلانتا هاوکس که در سالن فیلیپیس یکصدا تیم خود را تشویق می کردند فزونی 109 بر 92 را برابر میزبان خود رقم زد. آرون آفالو برای تیم اورلاندو 26 امتیاز کسب کرد و موثرترین بازیکن در ثبت این برد خارج از خانه بود. آل هارفورد هم با کسب 15 امتیاز بهترین یار هاوکس محسوب می شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2270

به "پیروزی گلدن استیت و بروکلین در خانه حریفان، لیرز باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی گلدن استیت و بروکلین در خانه حریفان، لیرز باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید