پیشرفت طرح بازسازی معابر شهر تهران به نیمه راه رسید

به گزارش گیگابلاگ، تعداد نقاط بازسازی شده در سطح معابر شهر تهران به حدود 52 هزار نقطه رسید

پیشرفت طرح بازسازی معابر شهر تهران به نیمه راه رسید

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا انتها آبان ماه امسال، حدود 52 هزار نقطه از عوارض خرابی موجود در سطح معابر پایتخت بازسازی شده است.

او با بیان آنکه طی 8 ماه سپری شده از سال 1399، بیش از 495 هزار تن آسفالت در قالب روکش کلی و همچنین بازسازی لکه‌ای معابر پخش و اجرا شده است، شاخص فوق را به معنای پیشرفت 50 درصدی طرح بازسازی معابر شهر تهران دانست و یادآور شد: تحقق نیمی از اهداف پیش بینی شده به منظور بهبود شرایط معابر پایتخت، در شرایط همه گیری ویروس کرونا، اعمال محدودیت های ناشی از آن بر کارگاه های عمرانی و نیز محدودیت های اقتصادی شهرداری های کشور در تامین آسفالت حاصل شده است؛ امری که نشان می دهد خوداتکایی در فراوری آسفالت به عنوان یک محصول استراتژیک، افزایش تاب آوری در مدیریت معابر شهر تهران را به دنبال داشته است.

صبوری با یادآوری اینکه تا به امروز در محدوده هریک از مناطق 22 گانه شهرداری تهران، به طور متوسط 22523 تن آسفالت پخش و اجرا شده است، یادآور شد: اتکا به فراوریات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران سبب صرفه‌جویی 79 میلیارد تومانی در هزینه‌های اجرای طرح شده است.

امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده است و مجریان طرح با اطمینان بیشتر در خصوص دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را به ویژه به وسیله امکان کنترل کیفی این محصول در محل کارخانه مدنظر قرار داده‌اند. آن گونه که آمارها نشان می‌دهند، در نتیجه عملکرد طرح مذکور، حجم پیام‌های گلایه‌آمیز شهروندان در ارتباط با مسائل روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6805

به "پیشرفت طرح بازسازی معابر شهر تهران به نیمه راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت طرح بازسازی معابر شهر تهران به نیمه راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید